|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
okay wie zit er echt achter de identiteit van onze slettebak? Ik geloof no way dat de dame van die site hier echt post... dit moet gewoon een grapje zijn, haar posts kunnen niet echt gemeend zijn, daar zijn ze te stom voor... BAN & SLOTJE!!!!!!!!!!!! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
WTF?! Ik ben even weg en dan gebeurt dit. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Ik was ook weg... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: jij bent echt sneu, zeg. misbruikt in je jeugd ofzo? Oud Vuil. |
|
is dit niet dezelfde blonde als eerst, uit limburg ofzo, die had ook een hele geile bende op touw gezet voor een of andere studie? |
|
Ik dacht even dat dit het nieuwe foto topic was. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: nee juist heel christelijk lijkt me, "gaat heen en vermenigvuldig u" |
|
Word je regelmatig verkracht dan alshet voor jou een natuurlijke zaak is Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: nee... ze deelt 1 hersencel met een koe ofzo... serieus, ik weet niet wie hier achter zit maar ik kan het echt niet grappig vinden... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Waarom niet? Op deze manier word er ook geouwehoert in het "lets talk about sex" topic. Dit topic draait alleen om 1 persoon die NOG meer aandacht wil. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: 't maakt haar niet uit, als ze maar betaald word. "Ik ben voor bijna alles in, doe alleen geen p&p sex." dit staat op haar site. mmm, een olifant erbij, kost dat meer? Oud Vuil. |
|
quote: ten eerste is dit niet het onzin forum gedeelte, ten tweede denk ik dat iemand hier ons voor de gek aan het houden is, ten derde vind ik 'haar' opmerkingen over verkrachtingen e.d. te ver gaan. Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Hahahah f**king heersc, 6 pagina's this user is dead |
|
quote: zitten ze iig niet tegen elkaar aan te slijmen |
|
quote: zit jij hier achter? Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Tis gewoon reclame... Op haar site moet je telkens een plugin downloaden. Ik denk dat de user slettebak gewoon een vent is die carriere wilt maken op de PR afdeling van dat sexbedrijf Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
maar dit kost me toch geen geld he |
|
quote: Was het maar waar, wat een sterk staaltje aandacht trekken is dit this user is dead |
|
Dit moet wel een kloon zijn. |
|
quote: Was het dan wel grappig geweest? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Helaas, zet maar een link in je undersign. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |