|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Waarom nou niet in Delft of Zoetermeer?? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Raorblade Black Metal? |
|
Waarom nu gvd weer in belgie |
|
Pestilence records heeft de r vergeten vrees ik.. het moet dus razor zijn... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Dat is jammer want dat zijn weer een hoop vette bands bij elkaar. Trouwens wat voor instrument verkracht je bij Fluisterwoud? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
ik snapte er al helemaal niks van. ik zal er niet zijn. |
|
quote: Hee, van mij mag je naar LatenStaan komen hoor! Bijdorplaan 8b 2713RR Zoetermeer 079-3313996 www.latenstaan.tk latenstaan@hotmail.com Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ik mishandel de doodszaag in Fluisterwoud.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
godver, 5 van de 5 gaaf en dan in belgië... Je moeder. |
|
quote: Bent u dan heer nachtraaf of die irritante klootzak van Sauron Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
ik ben het irritante gevogelte dat graag hier de klootzak uithangt.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:bestaat dat nog dan |
|
ow die Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:ik hoor het al, het zal de moeite neit zijn... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ziet er zwaar de moeite uit. Het wordt de volgende maanden druk in Vlaanderen, benieuwd of ik nog een weekend wat anders ga doen dan naar een concert.......boeie!!! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Jaha, maar het lijkt me het reizen wel waard Goed ik zie tegen die tijd wel of ik ga (zal wel) |
|
ik zie strax de carpool topics zich al openen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
opzich geen slecht idee |
|
quote:steel de schmurfmobiel ff We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ja, maar waar ligt breendonk |
|
quote: Tssk, weet je dat niet eens. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Voor delft nog even gedult, daarover heb ik al leuke dingen gehoord.... |
|
ligt tussen antwerpen en gent... vanuit arnhem 2 uurtjes karren met de wagen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: begin maar alvast met een smoes verzinnen hehehe kutzooi, dat is nou het nadeel als je in noordnederland woont... Je moeder. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |