|
Auteur: |
|
|
Ik heb dit een tijd geleden ook aan een luisterbeurt onderworpen. Zelf was ik er niet zo van onder de indruk. Het greep me gewoon niet zeg maar. Maar dat is toch iets persoonlijks. Muzikaal zat het inderdaad wel erg strak in elkaar. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Okee, het blijft natuurlijk een kwestie van smaak. Maar vooral de uitzondelijk strakheid raakte me(gekombineerd met sterk songmaterial natuurlijk). |
|
Die eikels hadden eigenlijk nog op Wacken zullen spelen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik denk dat ik bij voorbaat ook een verkeerd beeld voor ogen had. Ik verwachte namelijk een grindcore band. Dus ik zat een hele cd lang op blastbeats te wachten . Misschien moet ik hem nog maar eens gaan luisteren. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Eindelijk eens een cd zonder blastbeats. |
|
quote: Dude, dat mag toch nooit?! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: off-topic: op uitzonderingen na(repulsion,oude napalm death, enkele deathbands) bijv.) vind ik een thrashritme eigenlijk vetter en strakker klinken dan een blastbeat. Met een blastbeat gaat het voor mij vaak rommelig klinken en haalt de agressiviteit uit riffs er juist uit(door het oproepen van een ruiseffect). Maar goed ook dat is natuurlijk weer persoonlijk(of een andere discussie). |
|
punchdrunk is supervet, dit soort bands zouden er meer moeten zijn |
|
Mwoh, wel aardig, maar ik heb de indruk dat iedereen er nogal ondersteboven van is omdat Meneer Townsend achter de knoppen heeft gezeten. En als Devin de nieuwe plaat van Houwitser zou produceren zou 'ie nog klinken als een tierelier, maar dat zegt niks over de kwaliteit van de band. (no offence Houwitsertjes, gewoon persoonlijke smaak). Dus aardig plaatje, maar geen 'vette absolute aanrader'. |
|
quote: Niet mee eens. Maar goed, smaken verschillen. En zelfs Devin Townsend kan van Houwitser niks maken. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 19-08-2003 18:22] |
|
Oh ja. Dit staat al heel lang op mijn virtuele uitchecklijstje. Eens even zoeken. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Hehe, zo ver wilde ik niet eens gaan |
|
In eerste instantie valt het me behoorlijk tegen. Alleen de drums vind ik het aanhoren waard. Maar wie weet moet ik er wat vaker naar luisteren. Ik had er wellicht ook te hoge verwachtingen bij. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Index / Heavy Metal |