![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Vargsang is toch ook een eenmans band, van de vocalist van Graven dacht ik. Ik vind het erg heerschen. Rauwe black metal. ![]() |
|
quote: Is toch anders, die zijn er weer te weinig bij betrokken, en kunnen geen suggesties geven... ![]() |
|
quote: Lijkt me stug. Als je een goeie vriend hebt die ook verstand van muziek heeft en kritisch naar jouw werk wil kijken, lijkt dat me wel voldoende. this user is dead ![]() |
|
Jij moet echt alles wat ik zeg proberen ontkennen hé? ![]() ![]() |
|
quote: Ik zeg gewoon wat ik denk. En ik denk dat ik gelijk heb, dus ik blijf erbij totdat je iets zegt waardoor ik van gedachten verander. Hallo? Zo gaat dat nou eenmaal? this user is dead ![]() |
|
quote: MAAR, die goeie vriend zou dan normaalgesproken toch meteen gaan meespelen in dat bandje? Tweemansprojecten enzo? ![]() |
|
quote:Zodra die kritische kijk leidt tot aanpassingen in de compositie of uitvoering, heeft die buitenstaander invloed gehad op het creatieve proces en is het eindresultaat dus niet ontsproten aan slechts één brein. Touché, pussycat! ![]() |
|
quote: Ja maar dan is het geen eenmans project meer en past het daardoor ook niet in dit topic natuurlijk. ![]() The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
solarisis is ook een erg gave eenmansband! ![]() |
|
quote: Wat een bullshit... iemand kan toch wel zeggen van "nouja, dat riffje klinkt een beetje saai ... misschien moet daar wat meer diepte in". En dan denk jij ... "hmm ja ... misschien heeft ie gelijk, laat ik er zelf nog eens kritisch naar luisteren". Is het dan opeens een 2-mans-project? Of zou die gast die het advies zat per se bij de band moeten ofzo? Wat een crap. this user is dead ![]() |
|
Zaag niet zo ![]() ![]() |
|
quote: Dit is nou al de 2e keer in het uur dat je zo'n opmerking maakt. Wat doe je op een forum als je elke discussie probeert af te doen met "zeur niet zo"? this user is dead ![]() |
|
quote: Dat zei ze niet knuppel! Hoewel dat van dat advies geven ben ik wel met je eens. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
advies/invloeden krijg je altijd wel, maakt niet uit van wie of wat je hebt gehoord en in je achterhoofd houdt Je moeder. ![]() |
|
quote: Nee, ik kan er alleen niet goed tegen dat jij me altijd verkeerd bergijpt, of mijn antwoord verdraait... ![]() ![]() |
|
quote: Ze zei dat die goeie vriend dan normaal gesproken meteen ook in het bandje zou gaan. Maar dat is toch ook bull ... ik heb ook vrienden die muziek maken, en ik heb ook een eenmansprojectje. this user is dead ![]() |
|
quote: Tuurlijk wel, reacties van goede vrienden en bekenden doe je al snel meer mee dan reacties van de massa. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
quote: D'r wil ook niemand met jou samenwerken natuurlijk. ![]() The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
quote: NEE! Want ik heb altijd gelijk en luister niet naar anderen. Mwuahahhaaaa ![]() Nee, ik werk ook samen met Vlkodlak ![]() this user is dead ![]() |
|
Ik kan mijn oren/ogen niet geloven dat niemand het meest heerschende eenmansproject ooit noemde nl. Falkenbach ![]() Ook is bijvoorbeeld NIN (Trent Reznor) een IMHO zeer geslaagde eenmansproject. Hij treedt wel met een band op maar het is verder een eenmanszaakje. Projecten zoals Ildjarn kunnen me werkelijk gestolen worden. Iemand die denkt dat emotie en idealen alleen genoeg zijn om goede muziek te maken. Niet dus. Een volstrekt talentloze baggerzooi. Is Vintersorg (en wellicht ook Otyg) ook geen eenmansproject? Die zijn allebei trouwens wel zeer prettig om aan te horen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
DUISTERNIS IS EEN BRUTE EENMANSBAND GODVERDOMME DAAR SPEEL IK OOK IN ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: OOK? Dan is het toch geen eenmansband? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
aast de al genoemde bands ook nog: Infinity Vinterriket one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Volgens mij is Vintersorg 2-mans. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |