IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Eenmansbands Vorige pagina | Volgende pagina
JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 18-08-2003 22:41 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 22:35 schreef ~Narsil het volgende:
Het grote nadeel aan eenmansprojecten is dat één van de andere bandleden niet kan ingrijpen (daar ze er niet zijn) als er één ergens de mist in gaat en zich volledig verliest in een in zijn ogen fantastische solo, terwijl het in feite maar saai gezelem is...


Ook niet-bandleden kunnen toch zeggen dat het suckt?


this user is dead


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 18-08-2003 22:42 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Vargsang is toch ook een eenmans band, van de vocalist van Graven dacht ik.

Ik vind het erg heerschen. Rauwe black metal.


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 18-08-2003 22:44 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 18 augustus 2003 22:41 schreef JFrost het volgende:
Ook niet-bandleden kunnen toch zeggen dat het suckt?


Is toch anders, die zijn er weer te weinig bij betrokken, en kunnen geen suggesties geven...


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 18-08-2003 23:04 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 22:44 schreef ~Narsil het volgende:
Is toch anders, die zijn er weer te weinig bij betrokken, en kunnen geen suggesties geven...


Lijkt me stug. Als je een goeie vriend hebt die ook verstand van muziek heeft en kritisch naar jouw werk wil kijken, lijkt dat me wel voldoende.


this user is dead


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 18-08-2003 23:06 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Jij moet echt alles wat ik zeg proberen ontkennen hé?


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 18-08-2003 23:08 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 23:06 schreef ~Narsil het volgende:
Jij moet echt alles wat ik zeg proberen ontkennen hé?


Ik zeg gewoon wat ik denk. En ik denk dat ik gelijk heb, dus ik blijf erbij totdat je iets zegt waardoor ik van gedachten verander. Hallo? Zo gaat dat nou eenmaal?


this user is dead


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 18-08-2003 23:10 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 18 augustus 2003 23:04 schreef JFrost het volgende:
Lijkt me stug. Als je een goeie vriend hebt die ook verstand van muziek heeft en kritisch naar jouw werk wil kijken, lijkt dat me wel voldoende.


MAAR, die goeie vriend zou dan normaalgesproken toch meteen gaan meespelen in dat bandje? Tweemansprojecten enzo?


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 18-08-2003 23:11 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 23:04 schreef JFrost het volgende:
Lijkt me stug. Als je een goeie vriend hebt die ook verstand van muziek heeft en kritisch naar jouw werk wil kijken, lijkt dat me wel voldoende.
Zodra die kritische kijk leidt tot aanpassingen in de compositie of uitvoering, heeft die buitenstaander invloed gehad op het creatieve proces en is het eindresultaat dus niet ontsproten aan slechts één brein.


Touché, pussycat!


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 18-08-2003 23:12 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 23:10 schreef ~Narsil het volgende:
MAAR, die goeie vriend zou dan normaalgesproken toch meteen gaan meespelen in dat bandje? Tweemansprojecten enzo?

Ja maar dan is het geen eenmans project meer en past het daardoor ook niet in dit topic natuurlijk.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


hammer
Usericon van hammer
Posted 18-08-2003 23:14 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

solarisis is ook een erg gave eenmansband!




JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 18-08-2003 23:17 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 23:10 schreef ~Narsil het volgende:
MAAR, die goeie vriend zou dan normaalgesproken toch meteen gaan meespelen in dat bandje? Tweemansprojecten enzo?


Wat een bullshit... iemand kan toch wel zeggen van "nouja, dat riffje klinkt een beetje saai ... misschien moet daar wat meer diepte in". En dan denk jij ... "hmm ja ... misschien heeft ie gelijk, laat ik er zelf nog eens kritisch naar luisteren".

Is het dan opeens een 2-mans-project? Of zou die gast die het advies zat per se bij de band moeten ofzo? Wat een crap.


this user is dead


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 18-08-2003 23:17 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Zaag niet zo


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 18-08-2003 23:18 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 23:17 schreef ~Narsil het volgende:
Zaag niet zo


Dit is nou al de 2e keer in het uur dat je zo'n opmerking maakt. Wat doe je op een forum als je elke discussie probeert af te doen met "zeur niet zo"?


this user is dead


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 18-08-2003 23:19 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 23:17 schreef JFrost het volgende:
Wat een bullshit... iemand kan toch wel zeggen van "nouja, dat riffje klinkt een beetje saai ... misschien moet daar wat meer diepte in". En dan denk jij ... "hmm ja ... misschien heeft ie gelijk, laat ik er zelf nog eens kritisch naar luisteren".

Is het dan opeens een 2-mans-project? Of zou die gast die het advies zat per se bij de band moeten ofzo? Wat een crap.


Dat zei ze niet knuppel!
Hoewel dat van dat advies geven ben ik wel met je eens.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-08-2003 23:20 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

advies/invloeden krijg je altijd wel, maakt niet uit van wie of wat je hebt gehoord en in je achterhoofd houdt


Je moeder.


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 18-08-2003 23:21 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 18 augustus 2003 23:18 schreef JFrost het volgende:
Dit is nou al de 2e keer in het uur dat je zo'n opmerking maakt. Wat doe je op een forum als je elke discussie probeert af te doen met "zeur niet zo"?


Nee, ik kan er alleen niet goed tegen dat jij me altijd verkeerd bergijpt, of mijn antwoord verdraait...


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 18-08-2003 23:21 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 23:19 schreef No Nonsense het volgende:
Dat zei ze niet knuppel!


Ze zei dat die goeie vriend dan normaal gesproken meteen ook in het bandje zou gaan.

Maar dat is toch ook bull ... ik heb ook vrienden die muziek maken, en ik heb ook een eenmansprojectje.


this user is dead


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 18-08-2003 23:21 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 23:20 schreef karnivoor het volgende:
advies/invloeden krijg je altijd wel, maakt niet uit van wie of wat je hebt gehoord en in je achterhoofd houdt

Tuurlijk wel, reacties van goede vrienden en bekenden doe je al snel meer mee dan reacties van de massa.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 18-08-2003 23:22 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 23:21 schreef JFrost het volgende:
Ze zei dat die goeie vriend dan normaal gesproken meteen ook in het bandje zou gaan.

Maar dat is toch ook bull ... ik heb ook vrienden die muziek maken, en ik heb ook een eenmansprojectje.


D'r wil ook niemand met jou samenwerken natuurlijk.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 18-08-2003 23:23 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 23:22 schreef No Nonsense het volgende:
D'r wil ook niemand met jou samenwerken natuurlijk.


NEE! Want ik heb altijd gelijk en luister niet naar anderen. Mwuahahhaaaa

Nee, ik werk ook samen met Vlkodlak


this user is dead


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-08-2003 1:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik kan mijn oren/ogen niet geloven dat niemand het meest heerschende eenmansproject ooit noemde nl. Falkenbach

Ook is bijvoorbeeld NIN (Trent Reznor) een IMHO zeer geslaagde eenmansproject. Hij treedt wel met een band op maar het is verder een eenmanszaakje.

Projecten zoals Ildjarn kunnen me werkelijk gestolen worden. Iemand die denkt dat emotie en idealen alleen genoeg zijn om goede muziek te maken. Niet dus. Een volstrekt talentloze baggerzooi.


Is Vintersorg (en wellicht ook Otyg) ook geen eenmansproject? Die zijn allebei trouwens wel zeer prettig om aan te horen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-08-2003 1:21 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

DUISTERNIS IS EEN BRUTE EENMANSBAND GODVERDOMME DAAR SPEEL IK OOK IN


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-08-2003 1:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2003 1:21 schreef Heiden het volgende:
DAAR SPEEL IK OOK IN


OOK? Dan is het toch geen eenmansband?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sater
Usericon van Sater
Posted 21-08-2003 1:49 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

aast de al genoemde bands ook nog:
Infinity
Vinterriket


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 21-08-2003 11:43 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 21 augustus 2003 1:16 schreef Chelman het volgende:

Is Vintersorg (en wellicht ook Otyg) ook geen eenmansproject? Die zijn allebei trouwens wel zeer prettig om aan te horen.



Volgens mij is Vintersorg 2-mans.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen