|
Auteur: |
|
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Heftig! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
vet! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
inderdaad, die live cd heerst namelijk best hard, hopelijk is het representatief Je moeder. |
|
Tja, ik ben er sowieso. |
|
Passen jullie op dat jullie niet overspannen worden van al die optredens? this user is dead |
|
als de heren haggardwolf en vissevoer gaan ben ik er waarschijnlijk ook wel. |
|
quote: zoveel optredens doen we ook weer niet hoor.. we doen er tot en met het eine van dit jaar maar 5... elke maand 1, dus het valt wel mee... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ok, mij hoor je ook niet klagen. Wanneer met Forgotten Tomb, dat al duidelijk? this user is dead |
|
november/december/januari... een van die data... maar waarschijnlijk nog voor eht nieuwe jaar! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Hoe gaat u daar komen??? Winter is coming |
|
Valt dat gewoon te fietsen vanuit ehv? Winter is coming |
|
ik ben er met waarschijnlijk snaggermans en natteali |
|
quote: Dan fiets je wel bij ons langs, oder? |
|
yep, ik ben er waarschijnlijk ook bij ... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
komt krieg nog eens een keer wat dichter bij het noorden? 11.45: restate my assumptions |
|
@ Freduk en TNightmare: Ja, dat valt pri-ma te fietsen vanuit Eindhoven. Tas met booze op de fiets, rustig tempo fietsen door het mooie brabantse land en nog geen 2 uurtjes later ben je d'r. In m'n eentje op hoog tempo zonder bier en op m'n brakke stadsfiets: 75 min. Voordeel: je hoeft niet met de bus rekening te houden, je kunt na de gig gezellig na-tanken en het boeit niet hoe laat je gaat. Nadeel: regen. Aanrader: fietslicht @ Tnightmare: wat was je adres? Karel de Grotelaan nr?? [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 17-09-2003 23:12] |
|
Ik kom morgen ook. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
AFGELAST!!! http://www.herrieavond-online.tk/ |
|
KUT! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Mit peren ja!! |
|
Da's dan op het laatste moment, niet? Onze drummer had eergisteren nog op herrie online gekeken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Nee hoor, het stond er al een poos op en Poggwyd had het al in andere topics gepost. |
|
Ik zit weer goed op te letten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Index / Concerten |