![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
![]() ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Heftig! ![]() If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! ![]() |
|
vet! ![]() Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
inderdaad, die live cd heerst namelijk best hard, hopelijk is het representatief Je moeder. ![]() |
|
Tja, ik ben er sowieso. ![]() |
|
Passen jullie op dat jullie niet overspannen worden van al die optredens? ![]() this user is dead ![]() |
|
als de heren haggardwolf en vissevoer gaan ben ik er waarschijnlijk ook wel. ![]() |
|
quote: zoveel optredens doen we ook weer niet hoor.. we doen er tot en met het eine van dit jaar maar 5... elke maand 1, dus het valt wel mee... ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Ok, mij hoor je ook niet klagen. Wanneer met Forgotten Tomb, dat al duidelijk? this user is dead ![]() |
|
november/december/januari... een van die data... maar waarschijnlijk nog voor eht nieuwe jaar! ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Hoe gaat u daar komen??? Winter is coming ![]() |
|
Valt dat gewoon te fietsen vanuit ehv? Winter is coming ![]() |
|
ik ben er met waarschijnlijk snaggermans en natteali ![]() ![]() |
|
quote: Dan fiets je wel bij ons langs, oder? ![]() |
|
yep, ik ben er waarschijnlijk ook bij ... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
komt krieg nog eens een keer wat dichter bij het noorden? 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
@ Freduk en TNightmare: Ja, dat valt pri-ma te fietsen vanuit Eindhoven. Tas met booze op de fiets, rustig tempo fietsen door het mooie brabantse land en nog geen 2 uurtjes later ben je d'r. In m'n eentje op hoog tempo zonder bier en op m'n brakke stadsfiets: 75 min. Voordeel: je hoeft niet met de bus rekening te houden, je kunt na de gig gezellig na-tanken en het boeit niet hoe laat je gaat. Nadeel: regen. Aanrader: fietslicht ![]() @ Tnightmare: wat was je adres? Karel de Grotelaan nr?? [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 17-09-2003 23:12] ![]() |
|
Ik kom morgen ook. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
AFGELAST!!! http://www.herrieavond-online.tk/ ![]() |
|
KUT! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Mit peren ja!! ![]() ![]() |
|
Da's dan op het laatste moment, niet? Onze drummer had eergisteren nog op herrie online gekeken. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Nee hoor, het stond er al een poos op en Poggwyd had het al in andere topics gepost. ![]() |
|
Ik zit weer goed op te letten. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |