IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Rolling Stones Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-08-2003 20:20 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

ach.. stones... het is een bedrijf geworden... slecht voor de aandeelhouders natuurlijk zo'n aflassing..


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 20-08-2003 20:20 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 18:59 schreef DMTR het volgende:
Is natuurlijk volkomen kut als je je daar al tijden op verheugd hebt.
Is net zoiets als je bij de Macdonalds komt en ineens blijkt dat er geen barbie's meer bij het happy-meal geleverd worden.


nou misschien mag je dan met die van Jennifer spelen


None of us are saints - Albert Fish


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-08-2003 21:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 20:20 schreef Arson het volgende:
nou misschien mag je dan met die van Jennifer spelen

misschien dat dat hem kan troosten

edit: dmtr: "ik mag toch pas met Jennifer spelen als ze 18 is?"

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 20-08-2003 21:15]


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 21-08-2003 7:08 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 21:15 schreef ghoulliette het volgende:

misschien dat dat hem kan troosten

edit: dmtr: "ik mag toch pas met Jennifer spelen als ze 18 is?"


als je versneld onder de zoden wil is dat een goede optie


None of us are saints - Albert Fish


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 21-08-2003 9:23 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Rotting stones zullen jullie bedoelen.


There is no religion higher than Truth!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-10-2010 21:34 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

http://www.flabber.nl/linkdump/plaatjes/midnight-snack-190-the-27-club-6375

De stones wilden hendrix niet hebben? Daar heb ik nog nooit van gehoord!!! Ulk, jij als stones fan, weet jij daar meer van?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-10-2010 22:29 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2010 21:34 schreef De Tegenpartij het volgende:
http://www.flabber.nl/linkdump/plaatjes/midnight-snack-190-the-27-club-6375

De stones wilden hendrix niet hebben? Daar heb ik nog nooit van gehoord!!! Ulk, jij als stones fan, weet jij daar meer van?


Toen Brian Jones uit de Stones werd gezet, was hij bezig een project op te starten o.a. samen met Hendrix, die een goede vriend van hem was. Het is nooit zo ver gekomen, omdat Jones vrij kort daarna overleed. Ik denk dat men daarmee in de war is.

Mick Taylor was, op aanraden van John Mayall, vrijwel direct in beeld als vervanger van Brian Jones. Volgens mij is er nooit sprake van geweest dat Hendrix bij de Stones zou komen spelen.


Bareuh...


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 06-10-2010 22:46 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 6 oktober 2010 22:29 schreef De Ulk het volgende:
Mick Taylor was, op aanraden van John Mayall, vrijwel direct in beeld als vervanger van Brian Jones.


Echt zonde dat ze die toen weer hebben laten gaan.. ben niet echt een Stones fan maar de Mick Taylor periode vind ik wel erg goed.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-10-2010 22:56 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Behoorlijk zonde inderdaad. En op een nogal kinderachtige manier ook nog. Toen hij weg was hebben ze niet één écht goede plaat meer gemaakt.


Bareuh...


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 06-10-2010 23:22 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Grootste probleem was toch dat hij nooit credits kreeg voor zijn bijdrages? Alle credits gingen standaard naar Jagger/Richards, terwijl hij samen met Jagger ook wel een aantal nummers per plaat schreef volgens mij. Of was er nog meer aan de hand?


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-10-2010 5:24 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Dat was inderdaad het grootste probleem. Hij had twee nummers voor de LP It's Only Rock n' Roll geschreven, en kwam er toen hij de hoes zag pas achter dat hij geen credits had gekregen.


Bareuh...


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 07-10-2010 9:33 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Gingen de Stones trouwens niet beginnen aan een afscheidstournee?


AARSVIJAND
Usericon van AARSVIJAND
Posted 07-10-2010 13:02 by AARSVIJAND Wijzig reactieProfiel van AARSVIJANDQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk

quote:
Op 6 oktober 2010 22:29 schreef De Ulk het volgende:
Toen Brian Jones uit de Stones werd gezet, was hij bezig een project op te starten o.a. samen met Hendrix, die een goede vriend van hem was. Het is nooit zo ver gekomen, omdat Jones vrij kort daarna overleed. Ik denk dat men daarmee in de war is.

Mick Taylor was, op aanraden van John Mayall, vrijwel direct in beeld als vervanger van Brian Jones. Volgens mij is er nooit sprake van geweest dat Hendrix bij de Stones zou komen spelen.


is die gitaar op de legendarische foto waar Hendrix de fik in steekt ook niet stiekum de gitaar van Keith Richards geweest.....................of is dat een broodje aap?
Weet wel dat ie daarmee Tommy the Who probeerde te overtreffen als podiumact.


[Dit bericht is gewijzigd door AARSVIJAND op 07-10-2010 13:03]


BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-10-2010 17:47 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Moet je even naar de snaren kijken. Links- of rechtshandig, dan weet je het wel.

edit: ow, geweest dus. Hmmm.

Zo ver ik weet heeft townsend nooit een gitaar in de fik gezet, alleen maar kapot geslagen. En het drumstel door moon natuurlijk.

In principe was instrumenten smashen wel als eerste het trademark van the who, ja.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 07-10-2010 21:49]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 07-10-2010 19:42 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2010 9:33 schreef Hexegot het volgende:
Gingen de Stones trouwens niet beginnen aan een afscheidstournee?


De zoveelste


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-01-2012 20:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



vetter dan het origineel


signature


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 03-06-2012 23:18 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2010 22:56 schreef De Ulk het volgende:
Behoorlijk zonde inderdaad. En op een nogal kinderachtige manier ook nog. Toen hij weg was hebben ze niet één écht goede plaat meer gemaakt.


Ik heb dit weekend Black n' Blue herontdekt. Toch wel een fijn album hoor, lekker funky Maar daarna werd het steeds minder ja.


... hoe de hazen lopen ...


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 03-06-2012 23:22 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2012 23:18 schreef faalhaas het volgende:
Ik heb dit weekend Black n' Blue herontdekt. Toch wel een fijn album hoor, lekker funky Maar daarna werd het steeds minder ja.



Black and Blue is de ideale zomerplaat van The Stones. Maar Some Girls is de laatste echt goede Plaat. Maar het beste waren de Stones toen al geweest. Met Mick Taylor dus.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-06-2012 23:22 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

 

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 03-06-2012 23:23]


 


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 03-06-2012 23:29 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2012 23:22 schreef Metal-D het volgende:
Black and Blue is de ideale zomerplaat van The Stones.





Eigenlijk de laatste plaat waar ze nog echt lekker smerig op klonken. Jammer dat ze niet op die lijn verder zijn gegaan. Some Girls ben ik nog niet verder gekomen dan kant A, klinkt wel dik prima allemaal, maar de magie van Black n Blue ontbreekt.


... hoe de hazen lopen ...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 04-06-2012 5:47 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ik vind Black And Blue niet zo geweldig, eerlijk gezegd. Teveel funk, reggae en jazzy dingen, en te weinig rock. De enige echt goede nummers vind ik Memory Motel en Crazy Mama. Dan vind ik Some Girls stukken beter. Van de platen daarna vind ik Tattoo You en Voodoo Lounge heel aardig. Maar echt fantastisch werd het niet meer.


Bareuh...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-06-2012 15:08 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht



wat een heerlijk nummer is dit toch, jammer dat ie destijds niet op Let It Bleed terecht is gekomen, maar dat zal wel iets met de tekst te maken hebben gehad


... hoe de hazen lopen ...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-06-2012 20:01 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Cocksucker Blues is destijds opgenomen om het label Decca te sarren. De Stones waren contractueel verplicht om nog één single aan Decca aan te leveren voordat het contract uitgediend was. Ze hebben een nummer met een zo grof mogelijke tekst geschreven en deze opgenomen. Trouwens nádat Let It Bleed was uitgebracht. Decca heeft het nummer nooit uitgebracht...


Bareuh...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-06-2012 23:04 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Haha wat een bazenactie maakt het nummer nog beter nu ik dit weet


... hoe de hazen lopen ...


Silence
Usericon van Silence
Posted 05-07-2012 22:12 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik ben erg verknocht aan het album 'Let it Bleed' vooral het nummer 'Gimme Shelter'. Welke albums moet ik nu echt luisteren in deze lijn? Ken er natuurlijk al meerdere, maar weet soms niet waar te beginnen.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen