|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
godverdegodverde god weer Bockor pffff, nu ja nen mazout verdoezeld wel beetje de smaak. Ja ja idd IG dien afrit is de goeien! After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Bierlijst: Bockor Rodenbach Palm Kriek Daar moet toch iets van keuze naar zijn... |
|
quote: PALM! ok, goed, ik probeer mn agenda vrij te houden Neh, t wordt gewoon gezellig. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Yup, met misschien ook nog Budweiser derbij... |
|
Ach, ik ben toch niet zo pro-Amerikaans. |
|
anyway, wie komt er? |
|
DESTRUCTION ... en dan moet het weer in Belgie zijn Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Ach ja, Het is anders niet zo ver van de Nederlandse grens... |
|
echt klote dat ik erna schoolonderzoeken heb "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ben prezent, heb de knoop door gehakt, en ik moet dringend eens praten met de mannen van Sengir omtrend die problemen binnen de band, ik wil er het mijne van weten. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Nice, very nice We are gonna enjoy ourselves!!! |
|
Ticketverkoop verloopt redelijk goed, so be on time!! |
|
Het was heeeeeerschend Ben toegekomen tijdens één van de eerste nummers van Sengir. Die waren alleszins al erg goed, enkel spijtig van die feedback, maar voor de rest een prima optreden After All heb ik wegens omstandigheden gemist. Altar vond ik slecht, hardcore kan mij totaal niet boeien. Dan kwam Enthroned, heerlijk gebeukt , ze waren retevet Dan de headliner Destruction, verdomde goed waren ze Diene Bockor goot toch makkelijker binnen dan vorig jaar en heb nu zelfs geen last van mijn maag , verder was het een leuke sfeer, veel bekende tegen het lijf gelopen, me enkel één keer overtilt bij het optillen van een meisje, beetje te veel naar achteren gekanteld met als gevolg dat ik nu met een pijnlijke rug zit, au. Volgend jaar ben ik weer van de partij Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Altar was gewoon hardcore aan het spelen, en daarom vond ik ze slecht. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik wil je best een keer het verchil uit leggen tussen Altar en hardcore ... maar nu effe niet ... |
|
Ah, cool...dan moet ik ze toch weer eens gaan zien...Youth Of Today-achtig? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Bedankt voor alle leuke reacties! Na een klein beraad hebben we besloten om er volgend jaar mee door te doen. We hebben dit jaar veel geleerd en zullen rekening houden met de fouten die we dit jaar gemaakt hebben. Onder andere dus ook over de entreeprijs. We zullen er zoveel mogelijk werk aan doen om deze zo laag mogelijk te houden!!! Ok C ya next year!!! |
|
quote: Wanneer staan de foto's online? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |