IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : All American Day, Zondag 24/8 in Weert binnenstad. Vorige pagina
she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 25-08-2003 11:11 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 25 augustus 2003 3:14 schreef Mirandarijntje het volgende:
t begon allemaal errug leuk, vond t heel gezellig maar de afloop was dus minder leuk, toen ik dus terugkwam bij m'n auto bleek dat ze hadden ingebroken en geprobeerd hebben m'n auto te stelen, de rechter-ruit was ingeslagen, de kabels waren doorgesneden waardoor ik de auto ook niet meer gestart kreeg, de radio hebben ze gelukkig niet meegenomen, waarschijnlijk zijn ze gestoord geworden, ik mis ook een mapje met cd's (gelukkig geen originelen maar gebrande )politie gebeld, auto laten wegslepen, gelukkig was die man zo handig om in de garage de kabels te fixen waardoor ik naar huis kon rijden, wel errug koud natuurlijk met een raam kapot en morgen maar alles zien te regelen met de verzekering enzo.....

wat een toestand
oh neee !!!! wat kut zeg !! arme miranda

wait for me dragon, we'll meet in the sky

campske666
Usericon van campske666
Posted 25-08-2003 11:17 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 3:14 schreef Mirandarijntje het volgende:
t begon allemaal errug leuk, vond t heel gezellig maar de afloop was dus minder leuk, toen ik dus terugkwam bij m'n auto bleek dat ze hadden ingebroken .....

wat een toestand

Wat erg voor je ! Vuil krapuul moesten ze op de plaats afschieten
Van iemand anders z'n spullen blijf je af

Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 25-08-2003 12:45 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

idd, zo'n super auto heb ik indd niet ( Renault 5 GTL uit 1986 maar hij rijdt wel als een tiet zeg ,motorisch loopt ie echt perfect,150/160 haalt ie wel )
Maar in ieder geval wel bedankt voor jullie reacties, erg lief en marcel...jij ook heel erg bedankt voor je steun en toeverlaat

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 25-08-2003 15:29 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

AAAAAAAAAAAAAWWWWW mirandaaa!!!!!

LAI LAI HEI

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 25-08-2003 17:13 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 25 augustus 2003 11:17 schreef campske666 het volgende:
Wat erg voor je ! Vuil krapuul moesten ze op de plaats afschieten
Van iemand anders z'n spullen blijf je af

idd, ze moeten t Nederlandse strafrechtelijk systeem eens flink aanscherpen, anders blijven dit soort dingen gebeuren, helaas........

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 25-08-2003 17:21 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Was een leuk feestje in Weert.
Alleen ik was nuchter en was daarom erg rustig.
Heb gemerkt dat vrienden van me erg irritant zijn als ze zat zijn.
Geloof dat ik normaal ook zo ben.

@miranda: Klote situatie.
Verpest natuurlijk de hele dag.

Aerpel
Fear no Beer
Usericon van Aerpel
Posted 25-08-2003 17:37 by Aerpel Wijzig reactieProfiel van AerpelQuote dit bericht

Het hele weekend de benen onder mijn kont uitgerend maar het resultaat was SUPER .
Hier wat van mijn foto's.

harley vlag voor de kerk

een ruige auto

echt fout ding

een harley en motorhead fan

een goede vriend met zijn fiets

fiets van een andere vriend

ps erg klote voor je Miranda

Half zat is ook maar weg gegooid geld.

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 25-08-2003 17:54 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Het was zeker wel vet! Nog wat ZM-ers gezien, maar niet aangesproken, want daar had ik vrij weinig zin in, op hannibal na dan, maar dat is mijn neefje dus dat is anders.

Verder wel gave autos en motor's gezien, een erg saai country bandje, veel gegeten, RED gezien, was vrij aardig, rattle shake snake (ofzoiets) gezien, was wel grappig. En daarna naar godess of desire! Die waren zeker wel goed! Ik vond wel dat er saai publiek was daar in Weert, ik was een van de weinige die soms wat headbangde volgens mij. Er was wel 1 crowdsurfer .

Was een geslaagde dag over het algemeen.

Goddess of Desire oh ohwoohoohoo!

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 25-08-2003 17:55]

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 25-08-2003 18:12 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 17:54 schreef Kramy het volgende:
Het was zeker wel vet! Nog wat ZM-ers gezien, maar niet aangesproken, want daar had ik vrij weinig zin in, op hannibal na dan, maar dat is mijn neefje dus dat is anders.

Verder wel gave autos en motor's gezien, een erg saai country bandje, veel gegeten, RED gezien, was vrij aardig, rattle shake snake (ofzoiets) gezien, was wel grappig. En daarna naar godess of desire! Die waren zeker wel goed! Ik vond wel dat er saai publiek was daar in Weert, ik was een van de weinige die soms wat headbangde volgens mij. Er was wel 1 crowdsurfer .

Was een geslaagde dag over het algemeen.

Goddess of Desire oh ohwoohoohoo!

Die crowdsurfer was een vriend van me.
Had een bivakmuts op.

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 25-08-2003 18:27 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 25 augustus 2003 18:12 schreef Frietbal het volgende:
Had een bivakmuts op.

Ja, ik had het gezien toen jij ook naar voren liep om hem op te vangen, en om hem later met 2 man af te voeren

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 25-08-2003 18:29 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 18:12 schreef Frietbal het volgende:
Had een bivakmuts op.

Ik heb m echt uitgelachen

LAI LAI HEI

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 25-08-2003 18:30 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 17:37 schreef Aerpel het volgende:

echt fout ding

Ik heb die zien rijden in Remunj een jaar geleden ofzo

LAI LAI HEI

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 25-08-2003 20:58 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Was gisteren een erg geslaagd feestje (zoals het hele weekend trouwens)....nog een biker uitgelachen die met zijn een harley een burn-ot probeerde te maken: maakte 3 wheelies door het publiek reed door 2 tafels heen, waarna hij gigantisch op zijn bek ging...verder liggen balen dat een huisvrouw zonder rijbewijs die harly wint

Paar bandjes gekeken aantal pilsjes weggewerkt ...kortom leuke dag weer eens.

@Mirand: vet kut voor je

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-08-2003 21:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Alleen de naam al

Wij zijn Nederlanders maar zoooooooo vreselijk Amerika-geil!! Alles wat zij doen is tof! Alles wat zij hebben is tof!

STERF AAN OVERGEWICHT, net zoals de gemiddelde yank

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 25-08-2003 21:19 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 21:10 schreef Snaack het volgende:
Alleen de naam al

Wij zijn Nederlanders maar zoooooooo vreselijk Amerika-geil!! Alles wat zij doen is tof! Alles wat zij hebben is tof!

HEUY!!!!

Dan ga je de volgende keer toch naar een klompen-treffen met een fakkel in je bek

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 25-08-2003 21:20 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 20:58 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Was gisteren een erg geslaagd feestje (zoals het hele weekend trouwens)....nog een biker uitgelachen die met zijn een harley een burn-ot probeerde te maken: maakte 3 wheelies door het publiek reed door 2 tafels heen, waarna hij gigantisch op zijn bek ging...verder liggen balen dat een huisvrouw zonder rijbewijs die harly wint

Paar bandjes gekeken aantal pilsjes weggewerkt ...kortom leuke dag weer eens.

@Mirand: vet kut voor je

Ej heuyke .........hoe zijn jullie eigenlijk thuis gekomen?
Want laterna waren jullie spoorloos.

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 25-08-2003 21:24 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 21:20 schreef Frietbal het volgende:
Ej heuyke .........hoe zijn jullie eigenlijk thuis gekomen?
Want laterna waren jullie spoorloos.

HEUY!!!!

Joost en Femke hebben me naar huis gebracht, was rond 22.30 ofzo ........was redelijk gaar gisteren

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 25-08-2003 21:25 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 21:24 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Joost en Femke hebben me naar huis gebracht, was rond 22.30 ofzo ........was redelijk gaar gisteren

Heb je die knockparty nog meegemaakt?
Cheke en cesar vs een paar zatte ouwe lui.

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 25-08-2003 21:28 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 21:25 schreef Frietbal het volgende:
Heb je die knockparty nog meegemaakt?
Cheke en cesar vs een paar zatte ouwe lui.

HEUY!!!!

Ah fucking Hell...heb ik dat gemist

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 26-08-2003 0:04 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 25 augustus 2003 21:10 schreef Snaack het volgende:
Alleen de naam al

Wat een gigantische onzin kraam je hier uit.

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 26-08-2003 13:14 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

She Devil in de grolsch stent

LAI LAI HEI

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 26-08-2003 14:09 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 26 augustus 2003 13:14 schreef Sarah het volgende:

She Devil in de grolsch stent
wat een vage foto!!!

[Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 26-08-2003 14:09]

wait for me dragon, we'll meet in the sky

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-08-2003 14:24 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2003 14:09 schreef she_devil het volgende:
wat een vage foto!!!

ja, dat heet vinger voor de lens

"This one is older than shit, heavier than time!"

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com