|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor de liefhebbers: quote: http://www.bnn.nl/view/527157/527142/557247 |
|
"Zeg je ?metal?, dan zeg je Metallica. De Amerikaanse rockformatie..." Leuk hoe ze zichzelf onmiddellijk tegenspreken no text supplied |
|
hmmmz.... met een pilsje erbij best te verteren! en als het te triest wordt zet ik MoP gewoon aan en de TV op mute Bedankt voor de tip Fire! |
|
Ikke ook kijken!!!!! |
|
Ik ga alleen kijken als ze veel Load en Reload spelen. Dat zijn namelijk de beste platen van MetallicA M3tallicA rulez FoR3VeR!!!! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
hmmm, als ik er aan denk, zap ik er wel ff langs, maar echt belangrijk, neuh. Oud Vuil. |
|
Tja, die "critici" zullen een non-metal referentiekader hebben verder en elkaar allemaal nalullen... Ik ga ook wel ff kijken. Komt ongeveer na die film op Yorin met dat Cthulhu beest erin, waarvan ik verwacht dat hij tegen gaan vallen, dus... |
|
quote: Idd,als bierviltje. Of om door je katten te laten bekrassen |
|
heb gelukkig geen katten.... en bovenstaande was enigszins ironisch bedoeld. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
de critici staan er ook bij de site van BNN. Ik denk dat het alleen maar een interview wordt met eddie. |
|
quote: www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
hihi toch maar even opnemen LAI LAI HEI |
|
ben je vroeg mee Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik even een stukje gezien.. De St. Anger nummers klonken live toch wel een heel stuk beter. Zelf Lars had zijn snare aangespannen.. |
|
Die 'nieuwe' zang blijft toch wel |
|
Hè verdorie! Lees ik deze topic net te laat. Nu heb ik Metallica gemist! Dus... Omdat ik ze het voordeel van de twijfel gunde heb ik St Anger toch eens beluisterd vandeweek en ik ben tot de conclusie gekomen; Jongens, stop er toch mee als je niets meer weet! Ga desnoods onder een andere naam verder maar bevlek de naam Metallica niet langer! Het kostte vanaf ...And Justice For All! al moeite het vaandel hoog te houden. Als je moe bent, ga slapen. Als je te oud wordt om nog goede metal te maken, ga met pensioen. Maar zet jullie zelf niet langer te kakken tegenover al die duizenden/miljoenen fans die al vele lange jaren roepen om Metallica en slechts een teveel gebruikt toiletpapiertje voorgeschoteld krijgen. Doe dan niks! Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
quote:Ik vond ze minstens zo beroerd als op cd. En dan met name James, opvallend is dat hij lange halen en uithalen gewoonweg niet haalt, de man is opgebrand. Laat ze lekker gaan pensioneren .... |
|
Lees ik dit vandaag pas.. ah nou en |
|
mooi opgenomen zo maar ff kijken . METALLICAAAAAARRRRRRGGGGGGGG!!!!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik wilde het gaan zien maar was op dat moment net even te druk met andere zaken... Nouja, big deal You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
mn vriendin heeft het opgenomen!! dus vanavond maar even kijken! |
|
interview stelde niks voor eigenlijk. hmm de live nummers klonken 10X beter op Fields of Rock ! en vooral de zang Blackened is the end...... Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
en toch blijft frantic een belachelijk nummer... www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
alleen om dat tick tick tock? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Damn, was echt slecht gisteren! Eddy Zoey (en zijn interview) was te triest voor woorden. Blackened klonk kut, James klonk kut... Ik doe maar alsof ik het niet gezien heb! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |