|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Evoken! toch eens kijken hoe ik in Gent ga komen... no text supplied |
|
de week ervoor spelen ze op dutch doom day in baroeg, indien je uit nederland komt |
|
aaaaaargh dat is k*t!!! dan zit ik in Hof Ter Loo -> Dimmu Borgir & Hypocrisy... Evoken had ik echt wel eens willen zien |
|
Goeie timing. Ben net verhuist naar Gent Hoef me voorlopig niet te vervelen met al die frontline concertjes. Ben zeker wel aanwezig...Officium triste ga je ook weer mee, Impaled succubus ? |
|
quote:we zullen zien ik zit de avond van te voren in r-dam bij behexen maar als t uit komt ben ik er zeker |
|
Evoken staat nergens op de agenda van de Frontline. In tegendeel, op 4 oktober is er al een hardcore gig geplanned. Check uw bronnen zou ik zo zeggen A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: great news In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Homeau! Staat idd niet op de site van de fronline...waar heb je die info vandaan? |
|
quote:dan maar darkened nocturn slaughtercult pakken schat? |
|
waaaah....nooit meer |
|
quote:tssss gij untrue breezah sletjah, ga toch gtst volgen ofzo |
|
quote: ik check mijn bronnen gezien ik een van de organisators ben het hardcore optreden wordt afgelast |
|
Punt voor Istari! |
|
Juist, gewoon vette doom op 4 oktober in de frontline. Ben erg benieuwd naar de nieuwe locatie. |
|
2 extra bands hebben de affiche compleet gemaakt: Insanity Reigns Supreme Pantheïst de site van de frontline wordt binnenkort aangepast, hij staat zo omdat de webmaster aan het verhuizen is, geen internetverbinding hefet en dus niet kan udaten [Dit bericht is gewijzigd door istari op 27-08-2003 3:18] |
|
4 oktober... Ik pas er wel n mouw aan, hoop ik... |
|
gent ben ik normaal gezien wel Do androids dream of electric sheep? |
|
eh, vervelend, kan dat nou niet 3 of 5 oktober zij, hehe? Ik zit op 4 okt op ProgPower 2003. Komt Evoken(US) misschien nog elders in Europa?? [Dit bericht is gewijzigd door Pyrexia op 27-08-2003 18:19] A black heart can only find beauty in darkness. |
|
de week ervoor in baroeg op dutch doom day II |
|
Tis dan ook nog Progpower of watte...? Dan kan ik al twee keer niet |
|
make up your mind dude... Evoken komt niet iedere week in je buurt spelen en t is zondag 27 sept dat ze in Baroeg spelen [Dit bericht is gewijzigd door istari op 28-08-2003 0:24] |
|
Jamaar de Baroeg is mottig... en op Progpower heb ik n fotopaske... |
|
Zoals het er nu uitziet speelt Evoken nog 2 x in de UK en 1 x in duitsland. Definitieve info volgt. |
|
ze komen toch ook naar nederland? anders ga ik maar naar Gent, ik moet ze zien.... heerschende band ! //edit: 28/09 Evoken en rommel Rotterdam // [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 28-08-2003 10:44] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: humz, weeral Pantheïst In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |