|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ik zat aan die mercyful fate te denken om aan te schaffen. |
|
na, voor deze prijs!!! doen! Oud Vuil. |
|
leuk, jammerlijk heb ik al die dingen al, beetje zinloos nog eens te kopen, enkel omdat het boekje mss een leuke kayout kan hebben Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
die obituary is misschien wel interessant. Voor de rest "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Dat noem ik geen originele CD's dus ik zal ze nooit kopen... this user is dead |
|
wat beter zal zijn is 2 mayhem albums op 1 cd Deathcrush/De Mysteriis Dom Sathnas lijkt me beter |
|
quote: zo staat het wel in de large. die 1ste carnivore is geremasterred. kan geen kwaad aangezien de elpee-mix nou niet geweldig is. Oud Vuil. |
|
Blackend slaagt er zelfs in om 2 bands op 1 CD te plaatsen. Check de Repulse-re-releases maar eens. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
die carnivore is inderdaad vrij relaxed, vroeg me al af wanneer die in NLD beschikbaar zou zijn (stond al wel een tijdje op All Music Guide, dat die dubbelaar bestaat) maar weer eens een large op de kop tikken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Noteert *eerste deel van maandloon spenderen aan die King Diamond en Mercyful Fate * I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
wat een waardeloze kankeruitgaven. Koop gewoon het origineel, dit soort dingen zijn puur CA$$$HEN, omdat het origineel niet meer goed verkoopt. een goede instapmogelijk, doch. |
|
wat nou waardeloos. dit zijn geen bootlegs ofzo, hoor. ook geen dubbelceedees, als ik de plaatjes bekijk. gewoon her-uitgaves. enne cashen, 2 ceedees voor 14,50 euro, das een heel mooi prijsje. Oud Vuil. |
|
Met die Suffocation en die Obituary heb je wel meteen de beste cd's van beide bands in 1 aankoop thuis. Ik heb ze alle 4 al though . Echter, die Obituary cd's zijn eind jaren '90 nog remastered, en zijn dus nog makkelijk te vinden. Relapse heeft zich geloof ik ook ontfermd over beide Suffocation cd's om die te remasteren (als dat niet al gebeurd is). |
|
beter dan niks. normaal worden deze CD's eens per jaar verkocht aan iemand, en hierdoor iets meer. maar zoals ik al zei, idd een goed moment om een band te leren kennen. en daarna de originelen te kopen. op vinyl. |
|
quote: juist. ik doe het andersom, ik heb de elpees al jaren en jaren en koop nu de ceedees. mag dat ook van jou? Oud Vuil. |
|
gaaf. ja. |
|
quote: vinyl, CDs ja. Heb niks aan slijtage "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ja maar si altijd kut als er twee op 1 CD staan, of als ze in een 2-cd box zitten, ik hou het het lieft zo origineel mogelijk! SPV had van die hele mooie boxen van o.a. Destruction, sodom, SOD en Evil Dead maar ook Motorhead met gewoon twee originele (losse) CD's in een kartonnen hoesje. Maar desalniettemin een mooie prijs voor iemand die graag zijn verzameling wil aanvullen! |
|
shit ja, nou zie ik het pas goed. 2 originele albums op 1 cd. naja, ik maak me niet zo druk of het een originele persing is of niet, ik heb de elpees al, tis gewoon fijn voor in de auto ofzo. Oud Vuil. |
|
quote: en dat bedoel ik. Kijk, een kartonnetjes release zoals jouw voorganger net zegt, vind ik een prima initiatief. Op 1 CD is gewoon goedkoop geldwringen. |
|
Waarom, de produktiekosten van een CD zijn toch verwaarloosbaar t.o.v. de prijs? En voor de rechten/royalties hoeft niets extra's uitgetrokken te worden want die zijn al van Roadrunner. Of de afdeling kostenbesparing moet het daar écht te hoog in de bol hebben gekregen.... 2 releases op één schijfje, bleh... onhandig. |
|
ook dat. en het staat gay in je CDrek |
|
2 op 1 cd? Gaat ook ten koste van de kwaliteit lijkt me.. zo kan ie wel weer |
|
mwa, als het niet al te lange ceedees zijn, gaat dat prima denk ik. wat heb je nu al, 90 minuten ceedees, toch? tsja, onhandig. niet in de auto, vind ik. we kunnen allemaal toch wel een knopje indrukken op een apparaat/afstand-bediening? Oud Vuil. |
|
Verdomme die carnivore - carnivore / retaliation was toen ik mn bestelling maakte nog niet in te geven: t is nog even wachten op al deze releases, maar deze kon ik gewoon niet invoeren I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |