IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Rivendell - Elven Tears Vorige pagina
Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 24-08-2003 21:45 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 21:44 schreef panzerfaust het volgende:
dat weet ik niet.
voor mij maakt het wél uit wat voor teksten een bepaalde band gebruikt.

wat heb je dan tegen Tolkien?

It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...

panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 24-08-2003 21:46 by panzerfaust Wijzig reactieProfiel van panzerfaustQuote dit bericht

hij pestte me op school.

Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 24-08-2003 21:47 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 21:46 schreef panzerfaust het volgende:
hij pestte me op school.

Haha, wat zijn we weer grappig

It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...

panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 24-08-2003 21:49 by panzerfaust Wijzig reactieProfiel van panzerfaustQuote dit bericht

De boeken doen me niet zo veel, maar dat daargelaten. een paar verhalen die constant worden uitgemolken door heel veel bands wordt op een gegeven moment vrij saai, imho. er is geen statement, dat mis ik dan behoorlijk.

Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 24-08-2003 22:05 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

Die mp3 van de site klinkt veelbelovend

Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-08-2003 22:09 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik ben het met panzerfaust eens, ik snap niet dat men zo langzamerhand niet genoeg krijgt van al die Tolkienbandjes .
Maar ooh jaaa het is zo moohoohoooi de vergane glorie van Valinor enzo, voor altijd langzaam wegkwijnen in Middle-earth, boehoehoe wat triestig inspirerend en ontroerend .

Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 24-08-2003 22:12 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

quote:
Op 24 augustus 2003 22:09 schreef Dwaallicht het volgende:
Maar ooh jaaa het is zo moohoohoooi de vergane glorie van Valinor enzo, voor altijd langzaam wegkwijnen in Middle-earth, boehoehoe wat triestig inspirerend en ontroerend .

precies, zo is het ja, niks mis mee

Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!

panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 24-08-2003 22:12 by panzerfaust Wijzig reactieProfiel van panzerfaustQuote dit bericht

precies.

reactie op Dwaallicht.

[Dit bericht is gewijzigd door panzerfaust op 24-08-2003 22:13]

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-08-2003 22:21 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik word ziek van alle power metal bands, maar niet van deze band.

panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 24-08-2003 22:22 by panzerfaust Wijzig reactieProfiel van panzerfaustQuote dit bericht

Muzikaal kan ik het zeker waarderen, zoals ik al eerder poste.

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 24-08-2003 22:58 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 22:22 schreef panzerfaust het volgende:
Muzikaal kan ik het zeker waarderen, zoals ik al eerder poste.

Dark Throne heeft zijn naam ook van Tolkien mister panzerfaust!

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-08-2003 23:36 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 22:58 schreef Aeolus het volgende:

Het is Darkthrone, maar goed, waar heb je dit feitje vandaan?

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-08-2003 8:42 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 22:58 schreef Aeolus het volgende:
Zeg god der winden, die hebben hun naam niet van dhr. Tolkien.

Rivendell klinkt goed though!

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 25-08-2003 11:02 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 8:42 schreef Elfensteen het volgende:
Zeg god der winden, die hebben hun naam niet van dhr. Tolkien.

Rivendell klinkt goed though!

volgens mij staat in het begin van het boek, dat gedoe over die ringen, en dan ...and Sauron sat on his Dark Throne

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-08-2003 12:40 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 11:02 schreef Aeolus het volgende:
volgens mij staat in het begin van het boek, dat gedoe over die ringen, en dan ...and Sauron sat on his Dark Throne
Nee: Sauron sat on his dark throne... *kuch* ik zit bij Tolkiengenootschap Unquendor *kuch*

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 25-08-2003 12:51 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 12:40 schreef Elfensteen het volgende:
Nee: Sauron sat on his dark throne... *kuch* ik zit bij Tolkiengenootschap Unquendor *kuch*

ja, dat zei ik toch? volgens mij heeft fenriz de naam daar vandaan, de naam van zijn side-project Isengard komt ook van Tolkien.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-08-2003 12:52 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 12:51 schreef Aeolus het volgende:
ja, dat zei ik toch? volgens mij heeft fenriz de naam daar vandaan, de naam van zijn side-project Isengard komt ook van Tolkien.
Het moesten geen hoofdletters zijn DT komt niet van Tolkien...Isengard wel though!

en nu verder ontopic

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 25-08-2003 12:53 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 12:52 schreef Elfensteen het volgende:
Het moesten geen hoofdletters zijn DT komt niet van Tolkien...Isengard wel though!

en nu verder ontopic

waar komt het dan wel vandaan? als je dat nou een keer zegt, kan het weer ontopic verdergaan.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-08-2003 16:19 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 12:53 schreef Aeolus het volgende:
waar komt het dan wel vandaan? als je dat nou een keer zegt, kan het weer ontopic verdergaan.

Ongetwijfeld komt 'Dark Throne' wel voor op meer plekken dan het Ringverse van Tolkien.

En het is trouwens Darkthrone. Niet Dark Throne. In geen enkel Darkthrone-interview komt het woord 'Tolkien' voor. Er zijn verder ook geen bronnen waarmee je je bewering staaft. Tevens komt Tolkien niet in de tekstuele thematiek van Darkthrone voor. 'Greifi Grishnack' (sorry, weet exacte spelling niet) oftewel Varg Vikernes heeft wat teksten geschreven voor 'Transilvanian Hunger' maar dat 'Grishnack' is het enige Tolkien-gerelateerde woord dat op Darkthrone-platen te vinden is.

Ik denk dat we wel met enige zekerheid kunnen beweren dat Darkthrone en Tolkien weinig met elkaar uit te staan hebben .

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 25-08-2003 17:20 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 16:19 schreef Dwaallicht het volgende:
Ongetwijfeld komt 'Dark Throne' wel voor op meer plekken dan het Ringverse van Tolkien.

En het is trouwens Darkthrone. Niet Dark Throne. In geen enkel Darkthrone-interview komt het woord 'Tolkien' voor. Er zijn verder ook geen bronnen waarmee je je bewering staaft. Tevens komt Tolkien niet in de tekstuele thematiek van Darkthrone voor. 'Greifi Grishnack' (sorry, weet exacte spelling niet) oftewel Varg Vikernes heeft wat teksten geschreven voor 'Transilvanian Hunger' maar dat 'Grishnack' is het enige Tolkien-gerelateerde woord dat op Darkthrone-platen te vinden is.

Ik denk dat we wel met enige zekerheid kunnen beweren dat Darkthrone en Tolkien weinig met elkaar uit te staan hebben .

ok

panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 26-08-2003 23:03 by panzerfaust Wijzig reactieProfiel van panzerfaustQuote dit bericht

Dark Throne is een iets te universeel te gebruiken paar woorden, denk ik, aeolus. Daarbij is het Darkthrone.

en heb ik mijn username niet van het album Panzerfaust.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com