|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hij pestte me op school. |
|
quote: Haha, wat zijn we weer grappig It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
De boeken doen me niet zo veel, maar dat daargelaten. een paar verhalen die constant worden uitgemolken door heel veel bands wordt op een gegeven moment vrij saai, imho. er is geen statement, dat mis ik dan behoorlijk. |
|
Die mp3 van de site klinkt veelbelovend Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Ik ben het met panzerfaust eens, ik snap niet dat men zo langzamerhand niet genoeg krijgt van al die Tolkienbandjes . Maar ooh jaaa het is zo moohoohoooi de vergane glorie van Valinor enzo, voor altijd langzaam wegkwijnen in Middle-earth, boehoehoe wat triestig inspirerend en ontroerend . |
|
quote: precies, zo is het ja, niks mis mee Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
precies. reactie op Dwaallicht. [Dit bericht is gewijzigd door panzerfaust op 24-08-2003 22:13] |
|
Ik word ziek van alle power metal bands, maar niet van deze band. |
|
Muzikaal kan ik het zeker waarderen, zoals ik al eerder poste. |
|
quote: Dark Throne heeft zijn naam ook van Tolkien mister panzerfaust! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Het is Darkthrone, maar goed, waar heb je dit feitje vandaan? |
|
quote:Zeg god der winden, die hebben hun naam niet van dhr. Tolkien. Rivendell klinkt goed though! |
|
quote: volgens mij staat in het begin van het boek, dat gedoe over die ringen, en dan ...and Sauron sat on his Dark Throne Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote:Nee: Sauron sat on his dark throne... *kuch* ik zit bij Tolkiengenootschap Unquendor *kuch* |
|
quote: ja, dat zei ik toch? volgens mij heeft fenriz de naam daar vandaan, de naam van zijn side-project Isengard komt ook van Tolkien. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote:Het moesten geen hoofdletters zijn DT komt niet van Tolkien...Isengard wel though! en nu verder ontopic |
|
quote: waar komt het dan wel vandaan? als je dat nou een keer zegt, kan het weer ontopic verdergaan. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Ongetwijfeld komt 'Dark Throne' wel voor op meer plekken dan het Ringverse van Tolkien. En het is trouwens Darkthrone. Niet Dark Throne. In geen enkel Darkthrone-interview komt het woord 'Tolkien' voor. Er zijn verder ook geen bronnen waarmee je je bewering staaft. Tevens komt Tolkien niet in de tekstuele thematiek van Darkthrone voor. 'Greifi Grishnack' (sorry, weet exacte spelling niet) oftewel Varg Vikernes heeft wat teksten geschreven voor 'Transilvanian Hunger' maar dat 'Grishnack' is het enige Tolkien-gerelateerde woord dat op Darkthrone-platen te vinden is. Ik denk dat we wel met enige zekerheid kunnen beweren dat Darkthrone en Tolkien weinig met elkaar uit te staan hebben . |
|
quote: ok Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Dark Throne is een iets te universeel te gebruiken paar woorden, denk ik, aeolus. Daarbij is het Darkthrone. en heb ik mijn username niet van het album Panzerfaust. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |