|
Auteur: |
|
|
Trisomy presenteert hun CD "Entanglement" op 4 oktober in De Plato, Helmond: Voor meer informatie: Trisomy website [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 25-08-2003 12:23] |
|
Ik weet niet of Judge M. gaat, maar es icq-en ;-) We zijn aan t kijken voor een busreis die loopt van Amsterdam-Utrecht-DenBosch-Eindhoven-Helmond. Vooralsnog ziet t eruit voor een euro of 20,- pp bij 40 man (touringcar). Een stop in Tilburg moet ook wel kunnen denkk ;-). Maar eerst es polsen wie van een dergelijke service gebruik wil maken ... ? |
|
Wellicht enkele leden en/of groupies van Sylver Myst, lijkt me I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Heer naamgenoot!! U ook al hier! Helmet: denk het niet.. Ik zit een beetje slecht in de financien als ik ook al naar Progpower ga dat weekend en Trisomy zie ik waarschijnlijk in november hier in Breda met Epica. Whispering Gallery zie ik op de Dutch Doom Day een week eerder... Maar per trein is het goed te doen hoor.. minuutje of 10 lopen van het station in Hellemond.. |
|
Ja, dan wordt 't OVen denk ik... hopelijk is de laatste trein terug te rijmen met de programmering I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hey Helmet, De c.d.-presentatie-gig eindigt rond 0.30 uur. Hopelijk kan je dan nog net een trein terug krijgen. Gr. Irene Sirene Fuck all arrogant people! |
|
quote:Damn... dan kom ik nooit meer terug in Tilburg met de trein, that's for sure. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Je kan er natuurlijk voor kiezen om wat eerder weg te gaan Helmet. Je zult dan wel een deel van de show van Whispering Gallery moeten missen, helaas.... Gr. Ireen. Fuck all arrogant people! |
|
En hallo naamgenoot terug Jammer dat je niet kunt, maar we zien elkaar dan wel in De Mezz! |
|
quote:Dat is heiligschennis |
|
quote:check! |
|
En wie gaan allemaal hierheen? Wij zijn nieuwsgierig! Groetjes, Irene Sirene Fuck all arrogant people! |
|
Irene, succes!!!! En hopelijk zie ik jullie binnenkort eens (met Wingzzz ) |
|
he, wij hebben vanavond ook cd presentatie... trisomy heb ik nog s ooit in meerlo gezien |
|
De foto's staan online op http://www.Trisomy.nl! Een voorproefje: |
Index / Concerten |