IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Genocide Kommando
Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 25-08-2003 12:24 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Heeft iemand de cd "Black Metal Supremacy" al? Heb er al een paar goede reviews over gelezen, en beluister nu een paar mp3s en het klinkt bijzonder grimmig.



Review van digitalmetal.com:

Black Metal Supremacy
(Moribund Records)

Featuring Warlord Nocturnus Horrendus of Corpus Christii and Noktu of Drakkar Productions and Celestia, Genocide Kommando are "nuclear devastation leaving nothing but clouds of human dust in their wake!" According to Moribund at least. They claim to be true black metal stormtroopers ushering in a militant era of satanic terror that will end with "the total genocide of the human scum. May it happen once again." Moribund says the album is "currently subjugating all of low IQ!" Now that all the rhetoric is out in the open, what is the music like? They say dark art for the satanic elite, what it is is well executed early Norwegian black metal with a clear production but raw sound. Basically, they play structured songs, not overly repetitive, but not chaotic. Both guys play guitar and contribute vocals. They are joined by a drum machine, which does a fine job. The guitar adds interest, if not inspiration and the vocals are what is expected. I've heard far far worse, but ultimately Black Metal Supremacy has not earned a slot in my CD changer. Kommander Noktu does the vocals on five songs and Kommander Horrendus on the other three. Their style, in the Mayhem tradition, is pretty much the same, but with Horrendus I can catch most of the words, and with Noktu very few of them. No lyrics are printed, but their message is still obvious, with the booklet featuring photos of a concentration camp mass grave and bombed out ruins. A rant about the current scene being open to "whores singing for money" and "tolerates homosexuality in our kult" rounds out the presentation. After listening to Black Metal Supremacy straight through four times this morning I can say that it is well played in keeping with the confines of style they place on themselves and has some notable passages but not really any standout songs. Genocide Kommando certainly will not transplant past masters but fans of the style should enjoy this album. Forced to make a selection for favorite song, I pick "Clouds of Human Dust" equal parts musical merit and song title. All those "low IQ" fans should be suitably impressed.

[Dit bericht is gewijzigd door Aeolus op 25-08-2003 12:25]


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-08-2003 12:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Is dit weer zo'n trieste NSBM band? Of hebben ze alleen een provocerende naam?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 25-08-2003 12:55 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 12:53 schreef Chelman het volgende:
Is dit weer zo'n trieste NSBM band? Of hebben ze alleen een provocerende naam?


ze willen gewoon erg provoceren volgens mij. ze zijn niet zozeer ns, maar erg misanthropisch.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-08-2003 12:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ghehehehe die gasten noemen zich Kommander ... hoe retarded ben je dan, met je knars in een tv serie bliven hangen ofzo


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-08-2003 12:59 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 12:55 schreef Jenje het volgende:
Ghehehehe die gasten noemen zich Kommander ... hoe retarded ben je dan, met je knars in een tv serie bliven hangen ofzo
Kommando. Beter lezen!
Het reviewtje spreekt een beetje boekdelen.
Voel me niet erg aangetrokken tot mayhem bm.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-08-2003 13:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 12:59 schreef wladimir het volgende:
Kommando. Beter lezen!



quote:
Op 25 augustus 2003 12:24 schreef Aeolus het volgende:
... Kommander Noktu does the vocals on five songs and Kommander Horrendus on the other three...


Ik denk dat jij beter dient te lezen.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 25-08-2003 13:40 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Blabla...
Hoe klinkt het? En waar haal je die mp3's? We zien wel wat het wordt dan.


Je kan me de bout hachelen!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-08-2003 13:40 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 13:37 schreef Jenje het volgende:
Ik denk dat jij beter dient te lezen.
Ik refereer naar de topic titel, maar het maakt niet uit


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 25-08-2003 13:53 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

"the total genocide of the human scum" komt op mij niet echt NS over.

over het algemeen krijg ik de indruk dat dit nogal een melig bandje is


no text supplied


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 25-08-2003 13:57 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hier kun je een nummertje downen :
http://www.moribundcult.com/index2.html
klinkt wel aardig tot dusver


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Venz.
Usericon van Venz.
Posted 25-08-2003 16:04 by Venz. Wijzig reactieProfiel van Venz.Quote dit bericht

Klinkt niet slecht.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-12-2004 0:38 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik heb deze band al een tijd op mp3. Erg goede band. Ik had de cd Black Metal Supremacy op wacken zien liggen. niet gekocht ik dacht doe ik in Nederland wel.. NOT ik kan hem bij de boedisck niet meer bestellen.
Overigens vind ik het altijd zeer charmant dat de stem van deze gast nogal eens overslaat.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-12-2004 13:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

de mp3's zijn van die site af... jammer


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-11-2005 12:36 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

vandaag maar weer eens het cd'tje opgezet en er echt eens voor gaan zitten. TOch echt een geweldig album.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 03-11-2005 12:37]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-11-2005 17:30 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2005 12:36 schreef Cadaveria het volgende:
vandaag maar weer eens het cd'tje opgezet en er echt eens voor gaan zitten. TOch echt een geweldig album.

Uhm, oke.
Ik heb hem gekocht, binnen 2 dagen was hij de deur weer uit.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2006 14:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2005 17:30 schreef WhiteRider het volgende:
Uhm, oke.
Ik heb hem gekocht, binnen 2 dagen was hij de deur weer uit.



Idd

Ik heb em ook,
liefhebbers mogen altijd ruilen


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-06-2006 14:47 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Hehe, hersenloze crap.

Editz0rz: in dat boekje staan toch ook van die holocaust-foto's? Of ben ik in de war met een ander boekje?
[Die grote kuil met lijken, bijvoorbeeld.]

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 14-06-2006 14:48]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2006 14:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2006 14:47 schreef WhiteRider het volgende:
Hehe, hersenloze crap.

Editz0rz: in dat boekje staan toch ook van die holocaust-foto's? Of ben ik in de war met een ander boekje?
[Die grote kuil met lijken, bijvoorbeeld.]


idd en die ruines van bombardementen en zo


signature


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-06-2006 15:36 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Nog steeds niet gehoord, maar ik heb zo het idee dat dit gigantische 13 in een dozijn BM poep is.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-06-2006 15:36 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Dat idee heb jij goed.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2006 15:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

145 in een gros BM poep zelfs


signature


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 05-10-2023 16:25 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen