IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Kater Vorige pagina
Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 11-08-2002 18:58 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik ben nu ook aardig katerig...vet brak, nergens zin in ,als ik een peuk rook word ik vet misselijk, en m'n motoriek is ook vet in de war; ik maak hele rare ongecontroleerde bewegingen, ik tril ook met m'n rechterarm...


No meat is sweater


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 11-08-2002 19:18 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

Nog een tip waarmee je een kater schijnt te kunnen voorkomen (of allicht temperen): Een flink vette bodem aanleggen.
Vet schijnt de alcohol-opname in het bloed ongeveer te halveren. Je moet dus niet achteraf bij de Febo de muur leeghalen, want dan ben je rijkelijk te laat (misschien dat die laatste paar biertjes nog wat gebufferd worden), maar als je vantevoren weet dat je een zware avond tegemoet gaat kun je dus eens proberen een paar bakken vette friet e.d. te happen. Ik neem aan dat je hiermee ook minder (snel) dronken word, wat een voordeel en een nadeel kan zijn...


Dolf Brouwers - another dead hero


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 11-08-2002 19:19 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Dat is waar, lekker veel en vettig eten, ff een urtje laten begaan en dan ZUIPEN! dan blijf je gaan


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-08-2002 19:37 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Vleesch! Vooral dat is ideale voedbodem voor een geslaagde avond!


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 11-08-2002 19:39 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2002 19:37 schreef Slechtheid het volgende:
Vleesch! Vooral dat is ideale voedbodem voor een geslaagde avond!


As't maar vet is....


Dolf Brouwers - another dead hero


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 02-01-2021 9:39 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2002 19:37 schreef Slechtheid het volgende:
Vleesch! Vooral dat is ideale voedbodem voor een geslaagde avond!
Ondanks dat toch een flinke kater, dus in feite snap je het gewoon niet.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen