|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij heeft iedereen die om deze tijd al aanwezig is internet op het werk http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik wel iig. |
|
quote: Anders ben je rond deze onchristelijke tijd natuurlijk ook niet wakker K.A.T.E.R. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Onchristelijke tijd ? T'is negen uur man, ik ben al op van 6:00. T'is zelden dat ik (zelfs in het week-end) nog na 9 in m'n bed lig. |
|
Da's nie goe http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Daar ga ik niet tegenin quote:Ten eerste, 'karikatuur' (voortaan even het woordenboek er bij pakken, Mutilator) is jouw persoonlijke mening en is een weinig objectief standpunt. Er zijn ook mensen die de muziek wel kunnen waarderen. Ten tweede, sinds wanneer moet een band zich iets aantrekken van of ze muziek maken waar de (non-)metal wereld ze op af kan kraken? Als ze toch die muziek maken waar ze lol in hebben dan moet 't toch prima zijn? Dan is 't aan 't publiek om te bepalen of ze er groot mee worden. En dan mag 't misschien jouw smaak niet zijn, maar blijkbaar zijn een hoop mensen het niet met je eens, daar 't een van de grootste metalbands is die er bestaan. En ten derde, stoer hoor, smileys I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Goedemorgen Twan http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Manowar...the right to conquer every shore... |
|
quote: Is wel waar ja. Maar het is mijn humor niet. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Manowar Manowar, living on the road.... When we're in town, speakers explode !!! Da's toch geweldig |
|
HAHhaha!!! geweldig die joey!! wat een kerel zzz |
|
quote: Ten eerste is mijn post aaneensluitend; opsplitsend reageren mis je het bedoelde punt mee; Manowar=vooral imago en pas daarna muziek; komt nog bij dat terwijl metal zich doorontwikkelt hetzij in de breedte hetzij in de diepte, Manowar nog steeds dezelfde puberale onzin staat te brallen. Is dat humor? Er zit geen punchline in, alleen overdrijving Je claimt dat het een van de grootste metalbands is die er bestaan; hoe kom je daarzo bij? Ik heb het altijd een band in de marge gevonden dat opvalt door het volgehouden domme imago. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-08-2004 1:42] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
...this is Spinal Tap daar moet ik nog het meeste aan denken bij al die zelfverheerlijking |
|
gheghe, vind het wel ok. T is leuke muziek als je uit werk komt en je bent wat vermoeid, dit geeft me vaak weer wat energie. Ik hecht eigen totaal geen waarde aan hun teksten, heb me er eigenlijk ook nooit in verdiept. Vind dit bericht wel humor omdat het gewoon onserieus dom gezeur is respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
stroomstoring, niet wakker zijn om 6 uur.... wat is nu de boodschap in dit topic? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Dat Manowar heerscht natuurlijk. |
|
quote: Is nog ons officieel kamplied geweest. 10 dagen lang werden we daarmee gewekt. (Ben op die manier ook in de metal gerold. Met een softere leiding was ik nu die-hard raver) [Dit bericht is gewijzigd door adder op 21-08-2004 11:38] Uit liefde voor ZM. |
|
Op zo'n kamp zitten alleen kneuzen en mongolen. F*ck hippies |
|
yip Uit liefde voor ZM. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |