|
Auteur: |
|
|
Ik ken ze.. Heb ze op eurorock gezien.. 't Is enorm leuk voor een nummer of vijf.. en dan wordt hun muziek zo irritant.. Na dat optreden van bijna 2 uur krijg ik nog altijd uitslag als ik hun naam hoor.. Maar voor de liefhebbers van folky-party muziek is 't zeker een aanrader.. En hun live show is best leuk om te zien.. enkel niet te lang.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik heb eigenlijk alleen Inter Deum Et Diabolum Semper Musica Est, dus ik kan je helaas niet vertellen wat het beste album van die lui is. Ik heb zo'n vermoeden dat Beli dat wel weet trouwens [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 27-08-2003 11:05] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Corvus Corax is zalig , wat een doedelzakken, wat een muziek, die live shows zijn ook echt zalig Ik heb wel geen enkele fullcd van hen, enkel wat losse nummers hier en daar, moet toch eens een fullcd aanschaffen. Voor liefhebbers van het neofolk genre, check ook eens de volgende bands uit: Saltatio Mortis Tanzwut (zijproject van de mannen van Corvus Corax) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dat ben ik nu dus ook van plan, maar k weet nog niet welke |
|
quote: je koop best de live-cd denk ik, live klinken ze echt wel vet. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Goed idee Daar gaan waarschijnlijk toch hun beste nummers bij elkaar staan. |
|
quote: ja, je zult zelfs een nummer herkennen dat In Extremo ook gebracht heeft, nl. Totus Floreo Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: k ken zo goed als niks van in extremo |
|
Hebben we het hier over Corvus Corax de folk band of Corvus Corax de US BM band???? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Folk, berenvellen, doedelzakken en meer van dat oud spul. |
|
Ik ken het niet, eens luisteren. De naam beloofd wel veel goeds |
|
Ik heb The Atavistic Triad van deze band en moet toegeven dat het wel door de keel kan. Het is redelijk duister en melancholisch, afgewisseld met wat rebelse en donker agressieve riffs. Nu vraag ik me af: is The Atavistic Triad van de in deze topic bedoelde Corvus Corax? There is no religion higher than Truth! |
|
quote: Nee, zo te horen niet... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Lijkt me niet nee. |
|
Heb al op het net uitgezocht of ik de juiste heb, maar dat blijkt niet het geval te zijn. Hierbij kun je dus hetgeen ik geschreven heb over CC beschouwen als lucht. There is no religion higher than Truth! |
|
quote: Kijk ns aan |
|
kwas op vakantie in duitsland en heb daar een stuk of 5 cds van ze gekocht |
|
Ken een paar nummers van CC, maar vind het een beetje saai. Niet echt mijn muziek. Tanzwut vind ik wel echt geweldig! Was echt schitterend optreden van hun in de 013 tijdje geleden Zenial |
|
Bedoelen we deze? Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
Yep, that's them I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Dat dacht ik eerst ook, maar ik heb ze gisteren op Lowlands gezien en dat was echt geweldig! Op CD gaat het na een tijdje vervelen, maar live zouden ze van mij zo nog 3 dagen kunnen doorspelen |
|
Ik las net dat ze ook Totus Floreo spelen. Deze? quote: Grappig, want dat komt uit de Carmina Burana. Verder zou ik er eens wat meer van moeten hebben, lijkt me wel gaaf. Tanzwut vind ik in ieder geval al ok! Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
Index / Heavy Metal |