|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
19:00 - 19:45 Maar 20:00 - 20:45 Radjinder 21:00 - 21:45 Wastelands 22:00 - 22:45 Artefact 23:00 - 23:45 Annatar programma van de vrijdagavond, is wedtrijd tussen Delftse bands.. allemaal op Annatar stemmen die gaan! ik zal er in ieder geval beide dagen zijn "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
wat voor muziek is annatar dan? |
|
quote: ehh geloof gothic metal.. zoiets als epica/after forever dus niet zo boeiend maar ik ga kijken omdat het goeie vrienden van me zijn en had beloofd te komen... "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
ik kan dan niet sorry ik kom wel zaterdag |
|
ach de zaterdag is ook niet zo boeiend kom denk wel ff kijken en als het niets is fiets ik weer naar huis om daar goedkoop te zuipen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Peter Pan Speedrock, Relax en Intwine zijn leuk Ik kan niet... Moet werken en ga 's avonds al iets doen [Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 27-08-2003 18:12] LAI LAI HEI |
|
jammer volgende keer beter |
|
ben benieuwd of ik nog ZM`ers tegenkom.. normaal gesproken herken ik bijna nooit mensen. dus als je mij ziet lopen moet je maar een schop geven dan weet ik dat je Zm`er bent.. geen garantie dat ik niet terugschop "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
hoe zie je er dan uit? |
|
of wat voor t-shirt doe je aan? |
|
quote: zie pagina 1 van laatse fototopic "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
oke |
|
oder welke naam staat die dan? |
|
hier luilak "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
ja ik kon hem niet vinden sorry maar wat voor schirt doe je aan ik ben niet zo goed in gezichten onthouden |
|
Hmm ziet er goed uit, kom misschien ook wel. zo kan ie wel weer |
|
quote: Jippie! Schoppen! |
|
quote: Hmmm, jou ga ik extra hard schoppen! Sorry hoor, maar ik wil gewoon met dat CF-shirt weglopen... |
|
ik doe in ieder geval mijn dimmu shirt aan of children of bodom anders moet je ff op mijn cu2 kijken www.cu2.nl/sinergy666 |
|
quote: Ja maar... ik wil helemaal geen dimmu of cob shirt... Kan je niet wat leukers aandoen? |
|
quote: hebben we een tweede zwaarmetaal? |
|
Klinkt wel leuk, maar een beetje ver weg. Dus helaas... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
heb misschien wel slaapplaatsen dus als je echt wil komen, voeg me dan ff toe op msn "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
ik kom niet want ik ben lekke jarig dan en dan zie ik mijn vriendje eindelijk weer |
|
quote:Alvast gefeliciteerd! En veel plezier met je liefie "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |