IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Photopit.be eindelijk online Vorige pagina | Volgende pagina
JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 28-08-2003 13:07 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2003 13:05 schreef anonymous het volgende:
Tsja, beter dan dat ze gejat worden...

Ohjee ... dat zou een ramp zijn. Beter mooie foto's zonder letters er doorheen ...

this user is dead

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 28-08-2003 13:08 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2003 13:07 schreef Mordheim het volgende:
systemen die ik geignored heb: linux en opera vooral de laatste die fucked tabellen constant op aaargh

Haha, goeie zaak

this user is dead

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 28-08-2003 13:08 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Ik heb hier Windows 98 met IE6... ik zal wel weer wat mispeuterd hebben ofzo...

Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 28-08-2003 13:09 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

maak je cach is leeg en refreshed dan zou je dat niet meer mogen hebben normaal

[Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 28-08-2003 13:09]

"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 28-08-2003 13:11 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Deed ik... tja... computerspook?

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 28-08-2003 13:14 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 28 augustus 2003 13:07 schreef JFrost het volgende:
Ohjee ... dat zou een ramp zijn. Beter mooie foto's zonder letters er doorheen ...
Jemig Claw, zit je weer op een stuk citroen te kauwen?

quote:
Op 28 augustus 2003 13:09 schreef Mordheim het volgende:
maak je cach is leeg en refreshed dan zou je dat niet meer mogen hebben normaal
heehee, we hebben het hier wel over een produkt van Microsoft he? Daar is nog nooit enige vorm van logica in teruggevonden...

I'm not being rude. You're just insignificant.

Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 28-08-2003 13:16 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2003 13:14 schreef helmet het volgende:

heehee, we hebben het hier wel over een produkt van Microsoft he? Daar is nog nooit enige vorm van logica in teruggevonden...

ok hehe dan maar een helpdeskquote gebruiken:
als alles gelukt is dan mag je format C doen en al je problemen zijn opgelost

"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 28-08-2003 13:22 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2003 13:14 schreef helmet het volgende:

Tjemig... wat zou dat?

this user is dead

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 28-08-2003 13:36 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 28 augustus 2003 13:07 schreef JFrost het volgende:

Is ie niet lief zoals ie om aandacht smeekt? Good boy.. En nu braaf terug naar mammie hoor..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 28-08-2003 13:37 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2003 13:36 schreef Sharteel het volgende:
Is ie niet lief zoals ie om aandacht smeekt? Good boy.. En nu braaf terug naar mammie hoor..

Gooi nog maar een beetje olie op het vuur.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-08-2003 13:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mooie foto's hoor Sharteel (and thanx for the credits )

En je naam over de foto's verdien je 100%, beetje eer van je werk mag wel.

Jerkfrost weet nog niet hoe dat werkt.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 28-08-2003 13:40 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2003 13:39 schreef Jenje het volgende:

Ja, dat idee had ik ook al. Had in ieder geval geen zin om er op te reageren

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

campske666
Usericon van campske666
Posted 28-08-2003 13:45 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Mooie site, vette foto's

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 28-08-2003 13:54 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Met dit programmatje kan je kijken ofdat alle links het wel doen:
http://home.snafu.de/tilman/xenulink.html#Download

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 28-08-2003 14:02 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2003 13:36 schreef Sharteel het volgende:

?

this user is dead

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 28-08-2003 14:03 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2003 13:39 schreef Jenje het volgende:

Moet die naam per se OP de foto zelf? Ik vind dat persoonlijk gewoon storen, en afdoen aan de foto's.

this user is dead

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 28-08-2003 14:04 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 28 augustus 2003 13:37 schreef No Nonsense het volgende:
Gooi nog maar een beetje olie op het vuur.

Ik zou niet durven..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 28-08-2003 14:05 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2003 14:03 schreef JFrost het volgende:
Moet die naam per se OP de foto zelf? Ik vind dat persoonlijk gewoon storen, en afdoen aan de foto's.
Kerol, je moet gewoon niet zeiken

Lies
Usericon van Lies
Posted 28-08-2003 14:20 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Bij mij ziet het er echt niet uit... Zal wel weer iets met de browser te maken hebben zeker?

[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 28-08-2003 14:23 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 28 augustus 2003 14:20 schreef Lies het volgende:
Bij mij ziet het er echt niet uit... Zal wel weer iets met de browser te maken hebben zeker?

Hmmm.. Narsil heeft dat probleem ook.. Kan je misschien ff laten weten met welke browser je werkt?

Lies
Usericon van Lies
Posted 28-08-2003 14:24 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Mozilla. Ik kan je een screenshot geven als je wilt, dan kan je het zelf zien (en zelf beslissen of ik hallucineer of niet )

[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 28-08-2003 14:26 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Mijn screenshot is n tijd geleden al bezorgd, zag er echt vreemd uit...

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 28-08-2003 14:27 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2003 14:05 schreef Iskariot het volgende:
Kerol, je moet gewoon niet zeiken

Ohja, alleen complimenten worden getolereerd. Sorry, ik was het even vergeten.

this user is dead

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 28-08-2003 14:47 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 28 augustus 2003 14:27 schreef JFrost het volgende:
Ohja, alleen complimenten worden getolereerd. Sorry, ik was het even vergeten.

Nee kritiek is zeker welkom, maar dan wel gegronde en niet het eeuwenoude gezever van: "waarom die naam op de foto's?" Daar ga ik zelfs niet meer op in.. Stoort het je, bad luck dan.. Dat is nu eenmaal de manier waarop ik werk..

Lies
Usericon van Lies
Posted 28-08-2003 14:58 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Als je er niet meer op in wilt gaan is dit misschien een overbodige vraag, maar ik ga ze toch lekker stellen: wat voor garanties geeft die naam je? Het is toch niet zo moeilijk om die eraf te knippen, of wel? Ik heb al andere soorten van merktekens gezien waar je als dief een minder makkelijk antwoord op vindt me dunkt (soort van merkteken dat over de gehele achtergrond lijkt te zijn gedrukt). Heeft dat echt zoveel nut?

(Oh ja: je screenshot)

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com