|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Een flinke tijd geleden kwam ik via wat links op de site van de duitse power metal band Chimaera terecht ( www.chimaera.de ), en aanvankelijk heb ik gezamelijk kostelijk gelachen om hun niet lichtelijk cheesy teksten, en fotos (met een zwaard dat te klein was om indruk te maken). Echter, hun nummer "Live By Battle" groeide en groeide, totdt ik besefte dat ik het toch eigenlijk wel een erg gaaf nummer vond (en vind), ik heb ook de rest van hun werk dat te vinden was gedownload (voornamelijk van hun site), en in het algemeen bevalt wat ik hoor mij goed. Ik vroeg me af of er meerdere mensen van deze band gehoord hebben, ze misschien live hebben gezien of wat dan ook (en zoniet, dan hoop ik in ieder geval dat je de muziek leuk vind ) NP: Chimaera - Metalians (edit) For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Live by battle nu aan 't downloaden... Ben benieuwd... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik vind vooral die kamerplant in de achtergrond erg metal. |
|
quote: ...for the green valleys where dragons fly... The Darkwolf en Knights Of The Dragon zijn ook cool trouwens, die andere twee clips hebben een wat minder geluid... En het is waarschijnlijk even wennen, dus je bent gewaarschuwd NP: Chimaera - Live By Battle For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Ik heb nu 2 mp3's gedownload, en het klinkt leuk. Bedankt voor de tip. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Heb 'Knights' binnen... oef!!!! Wat een lelijke zang ... Ben benieuwd naar de rest van de nummers... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Die link onderaan de mp3-pagina is wel een beetje 'apart'. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Dat vond ik ook al... 'Sexchat'?? 'Privatkontakte'?? Hahaha... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Heel vaag, zullen ze daar geld voor krijgen?? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Wat is dat 'true metal' nou, man... |
|
UberDeUber Truie Metal. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 28-08-2003 15:13] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Belachelijke naam inderdaad. Is gewoon power maar dan met nog meer ego gok ik |
|
hmm, volgens mij zijn er meer bands die Chimaera heten... |
|
Bij bijna elke bandnaam zijn er meerder bands die zo heten. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ohh ja.. hehe. ik zag in ieder geval ergens in europa een flyer voor Chimaera 'vegan metal warriors' lol zal deze band wel niet zijn. ook is er toch een Chimaera die een beetje nu-metal achtige dingen spelen.. right? |
|
t is best goed, maar ben er niet echt ondersteboven van |
|
Ken wel een chimaira.. Mythologische wezens zijn wel geliefd bij metalvolk gok ik Maar de band zelf klinkt wel aardig, heeft wel de potentie om een leuke cd op te leveren als de productie wat verbeterd wordt. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ja. Bijna this user is dead |
|
quote: Das chimaira dus, die spelen erg stevige nu-metal (nummers a la cleansation klinken haast death metal). Das wel een aardige band. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: oh right, cool |
|
Na een paar keer lusiteren valt het toch goed mee. Miischien toch maar ns een Cd'tje van zoeken ofzo. |
|
*leest topic titel* Sinds wanneer is het in zwang om "power" ook maar gelijk "treu" metal te noemen? Wacken? |
|
quote: Hehe, dat had ik dus ook, op het eerste gehoor is het toch vrij over-the-top, maar het zit nog best goed in elkaar Wat betreft power-true metal, pfft, het zal wel Wizard's schuld zijn For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Die Odin-CD van Wizars is anders ook wel best |
|
quote: NP: Iron Maiden - Paschendale For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |