|
Auteur: |
|
|
Uit welk stompzinnig hol kom jij gekropen? Ik heb zo'n hekel aan jou soort achterwaarts volk. Zeggen dat alles en iedereen dood moet omdat je naar blackmetal luistert. Noem je dat een reden? Rot op! Laat eerst maar eens een IQ groeien en dan praten we verder. Hoewel Nargaroth wel een geweldige band is. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ga je afrukken op een foto van Hitler... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Verder sluit ik me naadloos aan bij XnegativeX Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik ben zelf niet zo'n voorstander van godsdiensten,omdat ze al voor heel wat miserie gezorgd hebben,zoals moorden en uitbuiting in de naam van één of andere god die ze toch alleen maar als alibi gebruiken om het zwijn uit te hangen.Toch keur ik de uitspraak van deze topicstarter niet goed,omdat extremisme nergens goed voor is om dezelfde redenen als ik hierboven vernoemd heb... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Helemaal mee eens |
|
De topicstarter kent volgens mij een zekere "Akhenaten" wel... Interviews met die vent zijn ook grappig, zie http://members.tripod.com/kmon666/judasiscariot.html http://www.rusmetal.ru/vae_solis/Judas_Iscariot.htm http://www.mourningtheancient.com/judas.htm |
|
Hey Satan! Hier heb je een patient!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik weet niet precies wat IQ met black metal te maken heeft. Het IQ van Kanwulf kan mij niets schelen, feit is dat hij een prima black metal artiest is. Met 'Black Metal ist Krieg' kan ik het wel eens zijn. Ik vind het christendom een offensieve religie, een belediging voor de mensheid. Zoiets zie ik dus graag van de aardbodem verdwijnen. Dat betekent niet dat je zomaar een kerk moet binnenlopen en iedereen een nekschot moet geven, er bestaat ook nog zoiets als de metaforische waarde van een uitspraak. Black metal is een oorlogsverklaring aan g0d. God als in: de Wet. Black metal gehoorzaamt niet aan muzikale wetten, als een band een riff 300 keer achter elkaar wil spelen doen ze dat gewoon. Als een band een brakke kutproductie wil hebben doen ze dat gewoon. Black metal is ultieme vrijheid in de muziek, beestachtige energie en duisternis. Voor christendom is daarin geen plaats. Als je dus problemen hebt met dit soort oorlogszuchtige taal, dan begrijp ik eigenlijk niet wat je in metal zoekt. Bands als Iron Maiden hebben het ook niet over aardige dingen. Cradle of Filth (een populaire band op dit forum) heeft t-shirts met JESUS IS A CUNT. Marduk maakt een album dat 'Panzer Division' heet. Op de eerste CD van Dark Funeral staat 'Support The War Against Christianity'. En op de banner van deze site wordt een vrouw haar nek doorgebeten. Black metal is gewoon geen muziek voor tere zieltjes. Black metal is meer dan alleen maar 'koele riffs'. Ik denk dat Nachtvorst dat duidelijk wilde maken (al had het wat diplomatieker gekund). Ik zeg het nog maar een keer: METAFOOR. Eerst nadenken, dan posten. Niet over IQ gaan praten, dat heeft er nix mee te maken. Hitler heeft er ook nix mee te maken. OK nou heb ik wel weer genoeg geluld. Pas goed op jezelf. En op elkaar. |
|
actie - reactie Neem jij het allemaal letterlijk? Het is toch allemaal image! Wat hebben blackmetal bands DAADWERKELIJK tegen het christendom gedaan behalve een paar houten kerkjes in Noorwegen opblazen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Nou hoeveel christenen heb jij al omgelegd dan ??? ... voeg de daad bij het woord als je er dan echt zo van overtuigd bent. Maar waarschijnlijk ben je daar een te grote loser voor. |
|
ach.. laat ook eigenlijk maar.. *verwijderd* [Dit bericht is gewijzigd door Ixl op 05-10-2001 22:16] God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote:Verspilde moeite Satan. Deze krijg je toch niet meer beter! |
|
*zucht* I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Jemig, U bent echt Jerry Springer. Heads I win, tails you lose |
|
quote: U bent echt niet goedwijs. Heads I win, tails you lose |
|
quote: Nee, ik ben Harry Slinger. |
|
Nou, geef er dan nog maar een slinger an Harry! ..en kijk meteen ff wat oude topics over het satanisme na; dan weet je meteen op wat voor niveau die hier gevoerd worden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: mafkees! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote: ik wet dat je met 1 nachtvorstje al zielig thuis achter een kop chocolademelk zit die mama voor je klaar maakt. Mijn filosofie is dat je iedereen mioet respecteren. als iemand gelooft moet degene dat zelf weten. als ze er mij niet mee lastig vallen is dat hun zaak. denk voortaan (als je dat kunt) eerst ff na en kom dan pas met zulke uitspraken, mensen zo als jij geven metalfreaks een slechte naam en die zie ik dan weer liever van de aardbodem verdwijnen. mensen die geen respect in hun donder hebben verdienen het ook niet gerespecteerd te worden. of nog simpeler die neem ik niet eens eens serius. "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Ik word zo ziek van deze discussie he! Altijd maar weer dat gezeik over het Christendom... |
|
Ach ja dit is ook eigenlijk meer een ouwehoerplek dan een plek om een filosofische boom op te zetten over black metal & christendom. Proost! |
|
Ik gooi hem dan maar dicht ... |
Index / Heavy Metal |