|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie Epica nog graag op November Rain had willen zien kan de dag na NR dus uitstekend terecht bij GOTHTRONIC, voor hetzelfde bedrag zie je dan nog THE WOUNDED(komen snel met nieuwe cd) en LETZTE INSTANZ (keigoede live band, net nieuwe cd uit), VNV NATION, ANGELS &AGONY & JESUSCOMPLEX. GOTHTRONIC FEST VNV NATION LETZTE INSTANZ ANGELS & AGONY EPICA JESUS COMPLEX THE WOUNDED DJ WIZARD DJ TekNoir, DJ Rule-Ant, DJ Dr.Caligari, Djane Lilith GOTHIC MARKET met veel stands (cd, kleding, juwelen, accesoires, fantasy, gaming & roleplaying)! STORYTELLER GUIDED HISTORIC CITY TOUR TATTOO & PIERCING en....DARIO ARGENTO CULT MOVIE NIGHT ingeleid door JOHANZ (CLUB VERA) http://www.gothtronic.com kaarten reserveren kan makkelijk via de website of op een van de 5 voorverkoopadressen! see you @ GOTHTRONIC!!! |
|
Maak dan zelf een topic aan, Teknoir! |
|
over novemberrain, ik kan bij deze alvast melden dta ik niet kan, heb namelijk tentamen op 5 december. |
|
Als ik vervoer vindt, kom ik. |
|
quote: inderdaad, zo doe ik het ook i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote:Maak er dan gewoon meteen een gratis festival van |
|
quote: Had haast wel gekund met zo'n goedkope line up als dit jaar. Er staan gewoon bands die nog maar net een demo uit hebben, die ook nog eens niet bijster goed of origineel was. De enige band die November Rain echt geld gekost heeft is Trail of Tears. Een festival mag j dit dus niet noemen. Eerder een enhanced concert van Trail of Tears, enhanced waarmee mag je je dan alleen wel gaan afvragen.... |
|
Je kan beter een dag later naar het Gothronic Fest gaan, met bands als VNV Nation, Epica en The Wounded |
|
ja laten we dat doen |
|
wat gay om te kosten als mensen voor een ander festival spelen en jullie daar teovallig niet spelen. ergens last van? |
|
Lees het AF forum en je begrijpt het |
|
Gaat er volk vanuit Belgie, waarmee ik eventueel zou kunnen meerijden? |
|
rebecca, ja.. sorry dat ook dit forum wordt aangetast door deze ogenschijnlijke 'war'... slaat nergens op. ps: imke.. dan zien we elkaar dus op NR, spreken we dan wel even verder... ik werk die dag voor sengir, flowing tears en trail of tears i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
We will meet there, zullen we dan daar samen maar ff een gaan drinken? Btw ghoulliette: ik weet niet of je het tegen mij had, maar IK VIND Epica gewoon kut Dus komt allen die zich vrijdag op Novemberrain bevinden ff naar de To Elysium merchandise stand! |
|
quote: nee, het is waar surrealm op doelde, dat een band een ander festival (andere bands) gaan afkraken omdat ze erzelf niet spelen. dat slaat natuurlijk nergens op. |
|
Helemaal mee eens! |
|
quote: Een kerk huren is gewoon duur, tis geen jeugdhonk met subsidie. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Valt er in Zwolle nog wat te beleven op vrijdagavond/zaterdagmorgen? 't Is maar, als ik kom, ik zowiezo zal moeten wachten op de eerste trein 's morgens... |
|
Dan zal je je vanaf 4 uur tot de eerste trein toch ernstig vervelen. |
|
Tja, om 4 uur gaan de kroegen dicht en ik heb geen idee hoelaat de eerste treinen 's morgens weer gaan. |
|
Om 6.20 is de eerste. Mja, ik denk dat ik dan maar thuis blijf. Sengir heb ik reeds gezien, en Trail of Tears zal ik nog wel kansen voor krijgen zeker... De andere groepen, is wel spijtig natuurlijk, maar ik ken ze toch niet.. O.o |
|
Dan moet je ff naar de homepages van de verschillende bands gaan, daar staan mp3 downloads op.. Check vooral deze ff: http://www.toelysium.com |
|
Zal ik doen. Maar dan wel na vrijdag, anders is het helemaal balen dat ik nie kom. |
|
quote:Van die trieste bedoeling ben ik al lang genezen... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |