IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : auto striping Vorige pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-03-2004 17:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2001 0:23 schreef Hirogen het volgende:
Dit is een R25 !!!

LOL

Mijn broer heeft er zo een. Fijne bak voor een studentje. Vet ruim, niet te slopen, is nog relatief rap, elektrische alles.

Kikke bak.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-03-2004 17:59 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Overigens zie ik het nut niet zo in van auto-striping .. ik hou me auto mooi egaal, haal hooguit een lakstift over de roestplekjes..

Misschien nog een keer een coole bumpersticker erop..

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 23-03-2004 18:07 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 17:50 schreef Valorian het volgende:
Op mijn werk heeft iemand geprobeerd een Cabriolet te maken van zijn Renault Laguna door hem s'ochtends onder een niet zo handig geparkeerde vrachtwagentrailer te parkeren ..

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-03-2004 18:38 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 18:07 schreef Phaestus het volgende:

Die gast vond het minder grappig.. het was namelijk ook nog eens op het bedrijfsterrein hier, waardoor de verzekering waarschijnlijk niet gaat lappen (botsing tegen stilstaand object op privéterrein) ,, en het bedrijf voelt zich denk ik ook niet echt geroepen om de verantwoordelijkheid op te eisen, want iedereen weet nou eenmaal dat die trailers daar vaak staan en past dus op als hij s'ochtends om half 6 het terrein op rijdt.. behalve deze gast dus..

Overigens had hij nog mazzel dat hij in een degelijke auto reed,, de meeste van mijn collega's rijden in 205'jes, golfjes, en andere kleine autotjes,, als je dan zo'n trailer op dak/vooruithoogte krijgt ben je een stuk minder blij..

Het zou me niet verbazen als die renault total loss verklaart wordt, er zat enorm schade aan het dak, dat loopt al gauw in de drie nullen..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 23-03-2004 18:41]

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 23-03-2004 19:24 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Stripng, ja , op mijn brommer vroeger heb ik me daar nog ijverig mee beziggehouden, maar al sje dat gaat doen, doe het dan goed:

Pinstrping heet dit, een speciale verftechniek,
...jammer dat ik jaren terug de centen niet had om een mooi uitgedokterde doehetzelf-kit hiervoor te kopen.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com