|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Geld tekort? |
|
Het doel is duidelijk, alleen homo's zullen ingaan op dit soort aanbiedingen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
LOL@TMDC Jongens, hap toch eens niet zo gruwelijk Volgens mij zitten die gasten zich helemaal blauw te lachen! |
|
kapitalisme! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Wanneer zouden ze moeten komen dan? |
|
Wat overdreven duur. En debiel. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Jfrost, omdat jij een humorloze kutkneus bent moet dit topic dicht? Lees het dan niet. je had al stront moeten ruiken bij het zien van de titel en auteur. Toch lezen hè boefje. Snaack heb jij een mooie zus ofzo? Dan valt er altijd wel wat te regelen. |
|
quote:Snaack heeft wel een geile broer, daar wil ie zelf ook wel vanaf |
|
Die geile broer lijkt een goede voor Azzagay, dan kan hij zijn frustraties botvieren op de endeldamr van Snaack II. Dat Azz homo is is nu wel duidelijk gezien zijn ontkenningsfaseverschijnselen |
|
Welke ontkenningsfaseverschijnselen??? [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 01-09-2003 18:03] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Die dus ja. |
|
www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Helluppie ... Maar je hebt wel gelijk: "je had al stront moeten ruiken bij het zien van de auteur" Die verdomde verkoudheid ook ... this user is dead |
|
Mensen als bonobo, die nog iets zinnigs in te brengen hebben worden geband. En dit soort mongolen kunnen hun achterlijke grapjes blijven posten. |
|
quote: Mijn gedachten precies. this user is dead |
|
wacht eens even.. Darkest HOur, the Crown etc. in Enschede ????? when? |
|
Ik mag niets meer zeggen van het plebs hier. Hallo zeikerds, doordat ik hier post heeft ZM er weet-ik-hoeveel hits per dag bij omdat iedereen met eigen ogen wil zien hoe incompetente jankkneuzen keer op keer weer over een TMDC statement vallen. |
|
Krijg een leven en rot op. |
|
Dit is bullshit: Het kan alleen maar uitlopen op slow-chat of geflame, de mensen van TMDC hadden dit ook in 1 van hun eigen topics(!) kunnen posten ->slot |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |