|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
En het lawaai schijnt ook enorm te zijn in zo'n hal. Is wel metal dacht ik zo! |
|
Nog harder dan op Dynamo '97? |
|
quote: Weet ik niet, daar ben ik niet geweest. the only pleasure is pain |
|
Ik zag mijn maag echt 25 cm naar achteren gaan als een drummer z'n bassdrum durfde aan te raken! |
|
quote: Ik ben 2x bij Dynamo geweest, en had dit jaar ook willen gaan maar ja MKZ the only pleasure is pain |
|
Grrr Hou op, ik heb nog steeds een trauma ervan |
|
Ik hoop dat het volgend jaar wel weer doorgaat en ook gewoon 3 dagen! |
|
quote: En dezelfde plaats graag. Is een stuk dichterbij dan Eindhoven. the only pleasure is pain |
|
Voor mij ook! |
|
quote: Waar woon jij dan? the only pleasure is pain |
|
Zie Topic Woonplaats(geen zin om te zoeken). Epe(Gld) dus, en jij? |
|
quote: Enschede. the only pleasure is pain |
|
Zoals velen hier. |
|
quote: Inderdaad!! Ga jij toevallig naar Atak 13 oktober? the only pleasure is pain |
|
Weet ik nog niet. Wie spelen er dan? |
|
quote: Cirith Gorgor, Inhume, Extreem Exceem(??) en de rest weet ik eigenlijk niet. Maar Cirith Gorgor is te gek en Inhume is gewoon keihard. the only pleasure is pain |
|
Cool, Inhume! Wellicht dat ik nog ga dan. Dan moet ik alleen wel nuchter blijven (*zucht*), want dan moet ik er met de auto heen. Maar ja, Extreem Eczeem wil ik ook wel eens zien. Alleen die naam al. |
|
Gewoon bij nieuws kijken Oh ja, voor alle ZM-ers die zaterdag komen, gewoon vragen naar Jenje, dan vind je me met gemak !! |
|
Vet balen voor Huisman vandaag!! Aiello schreef nog wel even een Audi TT af tijdens de qualificatie. the only pleasure is pain |
|
In zoiets zou ik nou ook nog wel eens willen rijden. Keertje wat anders dan een Crossa. |
|
quote: Crossa? the only pleasure is pain |
|
Tja, zo noem ik die Corsa van mij altijd. |
|
Deze vind ik ook wel mooi. Als het goed is komt er ook een straatversie van uit. the only pleasure is pain |
|
SHIT!!!! Nascar zou erop komen vanavond, maar dat g*dverdomme voetbal liep uit!! the only pleasure is pain |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |