|
Auteur: |
|
|
Klinkt interessant, waar is Panningen ongeveer? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Helaas ben ik dan niet aanwezig Mot ik zellef speleh. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 01-09-2003 17:54] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Klinkt vet, waar mag Panningen liggen? |
|
Panningen ligt in de buurt van Venlo (Limburg). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Met de bus van Venlo naar Panningen, en dan wachten op de bus terug de morning after . |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En GROLSCH uiteraard! |
|
quote: rijbewijs... deeltaxi... fiets... |
|
quote: kruipen... |
|
Occult is gaaf! Ik heb zal al lang niet meer gezien, dus ik denk dat ik wel ga I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Het moet druk worden! Ik heb der wel zin in. Kom uit Panningen en heb Occult nog nooit gezien..DAMN! my reply crew --> sick of you! |
|
Ah kut, is dat dít weekend al... *gaat dit missen * |
|
Heb eigenlijk meer belang bij Pentacle. Een keer kijken hoe het hun nu afgaat met 2de gitarist. |
|
Pentacle juist ja! dat gaat goed komen dus die daag! |
|
jip, daar heb ik niks aan toe te voegen... bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla... |
|
Strakjes erheen......... - Shredhead + vrouwke....... - Triple-Dan + vrouwke....... |
|
quote:Cool ,ik ben er ook met vrouwke. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Helaarsch Had dit graag meegemaakt...enne...Pentacle heerscht! [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 27-09-2003 20:23] |
|
Tering wat een gave avond. Flesh made sin was als vanouds weer eens erg gaaf.Pentacle heb ik al heel lang niet meer gezien en godver wat was dat gaaf om weer eens mee te maken Occult Wat een gaaf optreden.respect Ben erg benieuwd naar de nieuwe cd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hulde aan de bands...alledrie geweldig en strak gespeeld!! Infernal Majesty cover van FMS: ontiegelijk gaaf. Enige minpuntje van deze avond was dat de cd's helaas nog niet binnen zijn dus moet ik nog maar doen met een copie-tje maar die vlamt er niet minder om!! |
|
flesh made sin was zeer ok, pentacle vond ik niks en occult was geweldig! Strakke band I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
pentacle is niet bepaald mijn band. Occult was weer eens leuk om te zien na jaaaaaaren.... |
Index / Concerten |