|
Auteur: |
|
|
Is al een topic over. Maar idd goeie CD! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik heb alleen het nummer Forced to bleed op mp3 van de unique leader site, klinkt wel goed opzich, maar om nou te zeggen dat dit wereldschokkend is.... No meat is sweater |
|
Ik heb dit album nog op mp3, maar zal het zeker gaan aanschaffen. Top band, bruut snel hard technisch! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Als een onderwerp wordt gestart waar al een topic over bestaat, wordt altijd gezegd dat er al een topic over is; alsof daarmee gezegd wordt dat daarop niet meer gereageerd gaat worden. In de periode tussen twee topics met hetzelfde onderwerp kunnen veel dingen veranderen. Het forum kan een aantal leden rijker geworden zijn, leden kunnen bijv. de cd waarover het topic gaat inmiddels hebben aangeschaft zodat ze met fundament kunnen reageren. Ik zie "daar is al een topic over" niet als reden om een thread te negeren. There is no religion higher than Truth! |
|
Buiten dat zie ik het hele probleem ook niet. Het zal misschien handig zijn om oude threads van meer dan een jaar oud gewoon weg te gooien. Scheelt tevens ook een hoop ruimte. Tevens is dit board ook het enige wat hier moeilijk over doet, maar dat is slechts mijn bescheiden mening en offtopic :D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Je kunt dan toch reageren op het originele topic? De zoekfunctie is er niet voor niets. Dubbele topic zorgen alleen maar voor verwarring. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: euhh nee, het omhoog halen van oude zorgt voor verwarring door te reageren op iets dat meer dan een jaar oud is. Tevens is het zo ver gezakt in de topic list dat het anders toch niet bovenwater komt! "This one is older than shit, heavier than time!" |
Index / Heavy Metal |