IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Severed Savior
Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 02-09-2003 18:52 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Ik wordt er stil van.

Woorden schieten tekort om deze storm van hevigheid en alles verpulverende intensiteit te beschrijven. Het enige wat ik me afvraag is hoe deze heren de essentie van extreme violence, wel gecoördineerde en schijnbare chaos en alles vernietigende kracht in deze vorm hebben kunnen uitdragen??

Hoe langer ik naar deze cd (Brutality is Law) luister, hoe moeilijker ik adem daar ik me maar niet kan realiseren dat ik hoor wat ik aan het horen ben. Ik wist niet dat zo een extreme vorm van metal door mensenhoofden konden worden bedacht en met mensenhanden konden worden bespeeld. De vraag is als mensenoren deze vorm van geweld en agressie kunnen verdragen?!?!?!

Het enige wat jullie moeten doen is deze cd aanschaffen en zelf beoordelen!!!! Degenen die deze cd op mp3-formaat hebben moeten worden afgevoerd naar de gaskamers!!! Deze cd moet in de meest originele vorm worden geconsumeerd!!!

Keep supporting DEATH FUKKKKING METAL!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Faceless Unknown op 02-09-2003 18:53]

There is no religion higher than Truth!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-09-2003 18:53 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Is al een topic over.
Maar idd goeie CD!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 02-09-2003 19:05 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik heb alleen het nummer Forced to bleed op mp3 van de unique leader site, klinkt wel goed opzich, maar om nou te zeggen dat dit wereldschokkend is....

No meat is sweater

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-09-2003 20:59 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ik heb dit album nog op mp3, maar zal het zeker gaan aanschaffen. Top band, bruut snel hard technisch!

"This one is older than shit, heavier than time!"

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-09-2003 16:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 03-09-2003 18:25 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Als een onderwerp wordt gestart waar al een topic over bestaat, wordt altijd gezegd dat er al een topic over is; alsof daarmee gezegd wordt dat daarop niet meer gereageerd gaat worden.

In de periode tussen twee topics met hetzelfde onderwerp kunnen veel dingen veranderen. Het forum kan een aantal leden rijker geworden zijn, leden kunnen bijv. de cd waarover het topic gaat inmiddels hebben aangeschaft zodat ze met fundament kunnen reageren.

Ik zie "daar is al een topic over" niet als reden om een thread te negeren.

There is no religion higher than Truth!

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 03-09-2003 19:18 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Buiten dat zie ik het hele probleem ook niet. Het zal misschien handig zijn om oude threads van meer dan een jaar oud gewoon weg te gooien. Scheelt tevens ook een hoop ruimte. Tevens is dit board ook het enige wat hier moeilijk over doet, maar dat is slechts mijn bescheiden mening en offtopic :D

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-09-2003 19:20 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Je kunt dan toch reageren op het originele topic?
De zoekfunctie is er niet voor niets.

Dubbele topic zorgen alleen maar voor verwarring.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 03-09-2003 19:22 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 19:20 schreef NecRobert het volgende:
Je kunt dan toch reageren op het originele topic?
De zoekfunctie is er niet voor niets.

Dubbele topic zorgen alleen maar voor verwarring.

euhh nee, het omhoog halen van oude zorgt voor verwarring door te reageren op iets dat meer dan een jaar oud is. Tevens is het zo ver gezakt in de topic list dat het anders toch niet bovenwater komt!

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com