|
Auteur: |
|
|
Nou dat klinkt wel als een band die ik wil zien... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Dat wil je. Monolith op Molfest...hmm.....toch maar eens kijken |
|
Jemig, allemaal zo ver weg... Dat gaat niet lukken, denk ik. Jammer. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: k wilde net hetzelfde zeggen na het zien van de band-naam. Die muziek moet toch gewoon zuigen !! |
|
De muziek zuigt ook erg hard. Dat lijkt me voor de hand liggend. Wellicht net zo voor de hand liggend als dat er wat zaad in de bilspleet is blijven hangen 9 maanden voor jouw geboorte... |
|
quote: Oh nee, wat een ruige ende stoere opmerking Nu ben ik echt wel onder de indruk van uw macho-metal-heid. (moest je het sarcasme niet door hebben, ik bedoel: zwijg prutsertje) |
|
KRINGSPIERTYFUS!! Hoe zit het eigenlijk met die nieuwe schijf van jullie? Ik wil wel weer es wat nieuwe lompe tyfus herrie horen, die democd is trouwens oppermachtig Kontsnor, klonten, klonten Op het drinken komt het hinken. Op het hinken komt het stinken. Nevest de bierbalg, nestelt hem een bijbuikske; werm en beschut. Gevoed mee goekupen bucht. Ziet hem pataat leggen in de greppe: den ouwen graazen buck. |
|
Blargh, ik had niet eens gelezen dat jullie ook naar de Baroeg komen , hehe ik moest gelijk wat posten toen ik Kringspiertyfus op dit kut forum zag Het zal vast een zeer lompe en bezopen avond worden Op het drinken komt het hinken. Op het hinken komt het stinken. Nevest de bierbalg, nestelt hem een bijbuikske; werm en beschut. Gevoed mee goekupen bucht. Ziet hem pataat leggen in de greppe: den ouwen graazen buck. |
|
Wel Campske, daar ik mij doorgaans alleen op de Muur begeef, ging ik er stomweg vanuit dat er hier ook genast wordt... niet dus... was in de trend van wie de bal kaatst, kan 'm terug verwachten... Galspuwer, de nieuwe opnames zijn enigzins uitgelopen, door andere bands/projecten van de leden... We gaan zeker deze herfst met een nieuw album komen, dat uiteraars nog net ff harder en sneller wordt dan het vorige. En de Baroeg gaat zeker heersen ja. |
|
Bwhahaha Kutschurft live?? Dat moet ik zien!! |
|
Kringspiertyfus is leuk ja.. beetje FUCKING ver weg! speel godverdomme een keer in utrecht " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
20 December wellicht, want dan spelen we met Katafalk, Xerpentor en Last Fear in de Kade - Zaandam... |
|
Hoe gaat het trouwens met de drummer van Kringspiertyfus? Is ie al een beetje ingewerkt |
Index / Concerten |