|
Auteur: |
|
|
Hoi Mijn vraag is het onderwerp, zoja, dan ken je me waarschijnlijk wel, BLEKKIE IN FLESJ EN BOONS! |
|
Ikke niet. Ben er vanlaatst wel een keer geweest. Wat gedronken in een cafe dat Goofy heeft. Heads I win, tails you lose |
|
Nee, maar ik kom er wel es! |
|
Ik bel d'r wel eens mee Bazzio Attacks!!! |
|
Ben je denk ik lang mee bezig, als je heel Apeldoorn wil bellen |
|
Een goede vriendin van me woont er, maar ze is absoluut geen metal, of iets in die richting... duss.. Ik vergiet als zeef hebben |
|
Mijn pa en moe wonen in Eerbeek, kom wel eens in apeldoorn ja, maar zelden om er naar een kroeg te gaan. Soms de Gigant, 3 nov weer naar After Forever. IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
Ik ga ook naar After Forever. |
|
quote: Ik ook, beetje teveel gedronken daar, en moest toen nog de hele nacht wakker blijven. Maar daar weet jij alles van, want jij was er ook. the only pleasure is pain |
|
quote:LOL ff apeldoorn bellen.... |
|
Ik ben er geboren, maar ik kom er nooit I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
nee |
|
jah boudje maar je ken me al natuurlijk Je moeder. |
|
quote: Terecht --> apeldoorn --> |
|
ej ares hou je smoel of ik sloop je versterkertje die nog in het prachtige apeldoorn naruist en kom ook weer es naar apeldoorn duffe thuiszitter je zusje Je moeder. |
|
Nee gelukkig niet. |
|
nee ik kom niet uit apeldoorn. ROOSENDAAL (met twee "o"'s en geen "z") regeert. |
|
apeldoorn is eigenlijk ook best saai maarja... alles went wel mooie bossen hier Je moeder. |
Index / Algemeen |