|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoog tijd dat er eens een topic werd geopend over deze Zweedse klasse band. Sinds jaren 1 van mijn favoriete bands. Zopas werd hun 4e full length gereleased: 'Destruction of Man' op Soundriot. http://planeta.terra.com.br/arte/soundriot/releases/srp022.htm 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Ik ga kijken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik heb onlangs pas hun 'The True Legend... ' aangeschaft en die begint me meer en meer te bevallen. Je kan me de bout hachelen! |
|
The True Legend, aaarhg, absoluut hun minst toegankelijke album wegens de abominabel slechte (niet in balans zijnde) productie. Maar eens je idd je stereo wat afgesteld hebt verschuilen er verduiveld goede songs op die schijf. "The Shadow is painting my eyes ...". Ook de bandleden foto's ademen iets uit wat ik zelden op andere albums aantref ... Heb erg goede herinneringen aan dat album uit '97. Klasse aankoop !!! Ga hier nog lyrisch worden geloof ik 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Héhéhé, waar zou hij dit vandaan gehaald hebben??? |
|
quote: Héhéhé, waar zou jij je naam vandaan hebben???? (ps: moet nog 2 van je cd's overnemen, dan mail ik even) Je kan me de bout hachelen! |
|
Wisten jullie trouwens dat er twee Svartsyn's bestaan hebben?? |
|
Yep, een goeie en een slechte De laatste speelt totaal geen black geloof ik? 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Ja een soort mengeling van folk/pagan toestanden. |
|
quote: vet ! |
|
Niemand weg van deze, zeer, zeer ondergewaardeerde klasse band? Destruction of Man was voor mij het album van 2003. Zaaaalige schijf ... 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
zal het es draaien... 'k ken het wel maar weet ff niet meer hoe het klinkt I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ze hebben een 'nieuwe' plaat uit: "Bloodline". Er staat echter op dat de opnames uit 97/98 zijn, alleen de mastering is uit 2005. Re-release of zo? edit: inderdaad een re-release, met 2 bonus tracks van de "Tormentor EP" die zo beroerd van geluidskwaliteit zijn dat die er voor mij niet op hadden gehoeven... Klinkt erg vet trouwens, lekker vuig in de beste Darkthrone-traditie. [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 24-10-2005 1:51] no text supplied |
|
iemand nog feedback rond deze ? signature |
|
quote: Review staat op de FP. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
signature |
|
yeah, de black band is zeker wel goed, met die ander niet bekend. |
|
Wat vinden we hier van 'Timeless Reign'? Ik vind het echt een hele sterke, vette en duistere plaat. Geweldig! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Menig mezelf een nummer met de naam "Snake in the garden of eden" o.d. te herinneren. Eerdags eens die cd bestellen, gezien daar echt een super synth stuk op zat! |
|
quote: Precies hetzelfde, echt een goed album. Die gaat denk ik nog hoog eindigen in mijn top 10. Er staat haast geen minder nummer op, allemaal zeer sterk. |
|
quote: Ik heb hem helaas nog niet gehoord. Toch maar even doen voordat ik mijn jaarlijstje moet gaan inleveren... |
|
quote:Die draait hier nu zijn eerste rondjes. Klinkt lekker! |
|
blijft steeds steken in die moet ik nog checken signature |
|
iemand Bloodline? signature |
|
quote:Wat is er met Bloodline? Er zijn trouwens nieuwe Svartsyn-re-releases uit. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |