|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hallo allemaal Er is een idee in de wereld gekomen om een boek te schrijven met verhalen en belevingen van Goth's. Een boek vol met ervaringen een boek voor, van en met goth's gemaakt. Ik zou daarom graag aan alle goth's op dit forum willen vragen om een persoonlijke tekst te schrijven met daarin bijvoorbeeld: * wat is voor jou Goth zijn? (muziek, kleding, kijk op de wereld/het leven) * hoe ben je Goth geworden? * hoe reageert jou omgeving erop? * hoe ga je om met de reacties? * hoe zie je de toekomst als Goth? Je verhaal zal dan in het boek komen te staan onder jouw nickname dus het zou wel handig zijn als je die ook even vermeld als je het weg stuurd. Je nicknaam word niet gedeeld met anderen het blijft dus echt bij black rose. En er word zorgvuldig mee omgegaan. Er word al hard gewerkt aan een boek cover aan de titel word ook al hard gewerkt, en ook zal er aan illustraties gedacht worden. Zoals het er nu voor staat mag ik persoonlijk de cover gaan maken en de illustraties. Dit zijn maar een paar voorbeelden die je zou kunnen (be)schrijven. Je kunt je verhaal sturen naar BlackRose@gothicmail.com Dark Greetz Duvessa edit: titel aangepast [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 03-09-2003 14:26] |
|
Ik dacht hier een sarcastische opmerking te plaatsen... maar dit is geen uitdaging meer. |
|
Hmm...ik wil best antwoorden,maar ik denk dat je beter naar het Dutch Gothic forum kunt gaan.. http://www.network54.com/hide/forum/66144 [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 03-09-2003 14:27] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Klinkt intressant zo'n boek. bla...bla...bla... |
|
quote: o god..daar gaan we weer.Zou je niet willen generaliseren please? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Zo, da' s al direct iets voor in dat boek te zetten: Metalheads reageren generaliserend en onderdrukkend tegenover Goths. Hoofdstuk 1 is al bijna achter de rug. |
|
quote: ja baas. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Hoofdstuk 2: Goths reageren generaliserend tegenover metalheads (Eh ja, ik mag graag wat 'echte' gothic op zetten, maar alleen al vanwege de bekrompen geesten en de ongelooflijke arrogantie van bepaalde individueen in de (Nederlandse) gothic scene zou ik er geen deel van uit willen maken.) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Dat heb je gelukkig niet in de metalscène *druipend sarcasme* |
|
quote:Nou inderdaad Dat wil me ook regelmatig teleurstellen hoor... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hoezo, gothic is mode? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Kan jij ook je verhaal kwijt |
|
Mja, kan, maar denk niet dat ze het willen hebben. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Hallo allemaal Op metalforums zitten meestal ook wel goth's. En als jullie niet serieuz kunnen reageren geageer dan gewoon niet. Dit topic is niet eens aan jullie gericht dus waar maken jullie je dan druk om. Het is een gewoon normale vraag zonder aanval of sarcasme, dus dan kunnen jullie toch ook wel normaal reageren of is dat teveel gevraagt?? Dit boek gaat niet over de sub cultuur zelf het is geen uitleg over de scene. Dit word een boek met allemaal persoonlijke verhalen van goth's zelf. Dit word geen boek van wat gothic nou eigenlijk is want dat soort boeken zijn er al genoeg. Depressief ben ik helemaal niet en ook niet gefrustreerd. Het is gewoon een oproep hoe moet ik het anders zetten dan. We gaan een boek schrijven doe mee, dacht het niet. En ja kan ook eens proberen open te staan voor andere dingen in plaats van alles gelijk af te stoten zou wel een stuk prettiger zijn, maar das denk ik teveel gevraagt. Degene die dit bericht wel serieus nemen en goth zijn of goth's kennen denk er eens sirieus over na en als je een verhaal schrijven wilt kun je die altijd naar Black Rose verzenden. Dark Greetz Duvessa |
|
.. sErieus ... |
|
quote: Sinds wanneer gebruik je hoofdletters midden in woorden ? |
|
quote: Als ik van jouw schrijfkwaliteiten uit moet gaan, dan houd ik nu alvast mijn hart vast wat het kwaliteit van je boekwerk betreft. quote: Hoezo, je bevestigt een vooroordeel? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik schrijf het boek niet, dat doet iemand anders (Black Rose), ik maak de cover en de illustraties. We werken samen aan het boek. |
|
Ik houd wel van spookverhalen. I am the 1%. |
|
Is een leuk idee. Al ben ik geen goth. Echte goths vind je niet op grote fora zoals dit. Beter ga je even googlen voor wat undergroundfora wat dedicated is aan de gothscene. |
|
quote:Ik zou contact opnemen met toonaangevende bands en wat concerten opzoeken. Neem contact op met gothiclabels etc etc. |
|
Of je gaat naar Pere Lachaise in Parijs. Daar zit ook altijd een hele zooi van die lui en andere hippies het graf van Jim Morrison te vervuilen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat graf is uberlelijk..ik wist niet hoe snel ik er weer weg moest. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:goths en hippies zin ook zo lekker te vergelijken |
|
quote: Zeker wel, beiden gay |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |