IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Oproep: Boek over goths Volgende pagina
Duvessa
Usericon van Duvessa
Posted 03-09-2003 14:22 by Duvessa Wijzig reactieProfiel van DuvessaQuote dit berichthttp://www.duvessa-gothic-fashion.com

Hallo allemaal

Er is een idee in de wereld gekomen om een boek te schrijven met verhalen en belevingen van Goth's. Een boek vol met ervaringen een boek voor, van en met goth's gemaakt.

Ik zou daarom graag aan alle goth's op dit forum willen vragen om een persoonlijke tekst te schrijven met daarin bijvoorbeeld:

* wat is voor jou Goth zijn?
(muziek, kleding, kijk op de wereld/het leven)
* hoe ben je Goth geworden?
* hoe reageert jou omgeving erop?
* hoe ga je om met de reacties?
* hoe zie je de toekomst als Goth?

Je verhaal zal dan in het boek komen te staan onder jouw nickname dus het zou wel handig zijn als je die ook even vermeld als je het weg stuurd. Je nicknaam word niet gedeeld met anderen het blijft dus echt bij black rose. En er word zorgvuldig mee omgegaan.

Er word al hard gewerkt aan een boek cover aan de titel word ook al hard gewerkt, en ook zal er aan illustraties gedacht worden. Zoals het er nu voor staat mag ik persoonlijk de cover gaan maken en de illustraties.

Dit zijn maar een paar voorbeelden die je zou kunnen (be)schrijven.
Je kunt je verhaal sturen naar BlackRose@gothicmail.com

Dark Greetz Duvessa

edit: titel aangepast

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 03-09-2003 14:26]

campske666
Usericon van campske666
Posted 03-09-2003 14:24 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ik dacht hier een sarcastische opmerking te plaatsen... maar dit is geen uitdaging meer.

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 03-09-2003 14:26 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Hmm...ik wil best antwoorden,maar ik denk dat je beter naar het Dutch Gothic forum kunt gaan..

http://www.network54.com/hide/forum/66144

[Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 03-09-2003 14:27]

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 03-09-2003 14:26 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Klinkt intressant zo'n boek.

bla...bla...bla...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-09-2003 14:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Oproep aan alle goths: Ga eens normaal doen en niet je pseudo-depressie aan iedereen tentoonstellen. Dan word je serieus genomen.

en als je een boek over de goth subcultuur wil lees dan Gavin Baddeley's Goth Chic.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 03-09-2003 14:28 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 14:27 schreef Chelman het volgende:
Oproep aan alle goths: Ga eens normaal doen en niet je pseudo-depressie aan iedereen tentoonstellen. Dan word je serieus genomen.

en als je een boek over de goth subcultuur wil lees dan Gavin Baddeley's Goth Chic.

o god..daar gaan we weer.Zou je niet willen generaliseren please?

campske666
Usericon van campske666
Posted 03-09-2003 14:30 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Zo, da' s al direct iets voor in dat boek te zetten: Metalheads reageren generaliserend en onderdrukkend tegenover Goths. Hoofdstuk 1 is al bijna achter de rug.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-09-2003 14:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 14:28 schreef Vampie het volgende:
o god..daar gaan we weer.Zou je niet willen generaliseren please?

ja baas.

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 03-09-2003 14:32 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 3 september 2003 14:30 schreef campske666 het volgende:
Zo, da' s al direct iets voor in dat boek te zetten: Metalheads reageren generaliserend en onderdrukkend tegenover Goths. Hoofdstuk 1 is al bijna achter de rug.
Hoofdstuk 2: Goths reageren generaliserend tegenover metalheads

(Eh ja, ik mag graag wat 'echte' gothic op zetten, maar alleen al vanwege de bekrompen geesten en de ongelooflijke arrogantie van bepaalde individueen in de (Nederlandse) gothic scene zou ik er geen deel van uit willen maken.)

I'm not being rude. You're just insignificant.

campske666
Usericon van campske666
Posted 03-09-2003 14:34 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 14:32 schreef helmet het volgende:
de bekrompen geesten en de ongelooflijke arrogantie van bepaalde individueen in de (Nederlandse) gothic scene zou ik er geen deel van uit willen maken.)

Dat heb je gelukkig niet in de metalscène *druipend sarcasme*

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 03-09-2003 14:36 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 3 september 2003 14:34 schreef campske666 het volgende:
Dat heb je gelukkig niet in de metalscène *druipend sarcasme*
Nou inderdaad Dat wil me ook regelmatig teleurstellen hoor...

I'm not being rude. You're just insignificant.

Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 03-09-2003 14:44 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

Hoezo, gothic is mode?

Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 03-09-2003 14:54 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Kan jij ook je verhaal kwijt

Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 03-09-2003 14:58 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

Mja, kan, maar denk niet dat ze het willen hebben.

Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland

Duvessa
Usericon van Duvessa
Posted 03-09-2003 15:34 by Duvessa Wijzig reactieProfiel van DuvessaQuote dit berichthttp://www.duvessa-gothic-fashion.com

Hallo allemaal

Op metalforums zitten meestal ook wel goth's. En als jullie niet serieuz kunnen reageren geageer dan gewoon niet. Dit topic is niet eens aan jullie gericht dus waar maken jullie je dan druk om. Het is een gewoon normale vraag zonder aanval of sarcasme, dus dan kunnen jullie toch ook wel normaal reageren of is dat teveel gevraagt?? Dit boek gaat niet over de sub cultuur zelf het is geen uitleg over de scene. Dit word een boek met allemaal persoonlijke verhalen van goth's zelf. Dit word geen boek van wat gothic nou eigenlijk is want dat soort boeken zijn er al genoeg. Depressief ben ik helemaal niet en ook niet gefrustreerd. Het is gewoon een oproep hoe moet ik het anders zetten dan. We gaan een boek schrijven doe mee, dacht het niet. En ja kan ook eens proberen open te staan voor andere dingen in plaats van alles gelijk af te stoten zou wel een stuk prettiger zijn, maar das denk ik teveel gevraagt.

Degene die dit bericht wel serieus nemen en goth zijn of goth's kennen denk er eens sirieus over na en als je een verhaal schrijven wilt kun je die altijd naar Black Rose verzenden.

Dark Greetz Duvessa

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2003 15:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. sErieus ...

campske666
Usericon van campske666
Posted 03-09-2003 15:56 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 15:37 schreef Jenje het volgende:
.. sErieus ...

Sinds wanneer gebruik je hoofdletters midden in woorden ?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-09-2003 15:58 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 15:34 schreef Duvessa het volgende:
<snip>
Degene die dit bericht wel serieus nemen en goth zijn of goth's kennen denk er eens sirieus over na en als je een verhaal schrijven wilt kun je die altijd naar Black Rose verzenden.

Als ik van jouw schrijfkwaliteiten uit moet gaan, dan houd ik nu alvast mijn hart vast wat het kwaliteit van je boekwerk betreft.

quote:
Dark Greetz Duvessa

Hoezo, je bevestigt een vooroordeel?

Duvessa
Usericon van Duvessa
Posted 03-09-2003 16:11 by Duvessa Wijzig reactieProfiel van DuvessaQuote dit berichthttp://www.duvessa-gothic-fashion.com

Ik schrijf het boek niet, dat doet iemand anders (Black Rose), ik maak de cover en de illustraties. We werken samen aan het boek.

stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 03-09-2003 16:12 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Ik houd wel van spookverhalen.

I am the 1%.

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 03-09-2003 16:20 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Is een leuk idee.
Al ben ik geen goth.
Echte goths vind je niet op grote fora zoals dit.
Beter ga je even googlen voor wat undergroundfora wat dedicated is aan de gothscene.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2003 16:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 16:20 schreef grindcore het volgende:
Is een leuk idee.
Al ben ik geen goth.
Echte goths vind je niet op grote fora zoals dit.
Beter ga je even googlen voor wat undergroundfora wat dedicated is aan de gothscene.
Ik zou contact opnemen met toonaangevende bands en wat concerten opzoeken.

Neem contact op met gothiclabels etc etc.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-09-2003 16:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Of je gaat naar Pere Lachaise in Parijs. Daar zit ook altijd een hele zooi van die lui en andere hippies het graf van Jim Morrison te vervuilen.

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 03-09-2003 16:32 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 16:30 schreef Chelman het volgende:
Of je gaat naar Pere Lachaise in Parijs. Daar zit ook altijd een hele zooi van die lui en andere hippies het graf van Jim Morrison te vervuilen.

Dat graf is uberlelijk..ik wist niet hoe snel ik er weer weg moest.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2003 16:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 16:30 schreef Chelman het volgende:
goths en hippies zin ook zo lekker te vergelijken

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-09-2003 16:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 16:33 schreef Jenje het volgende:
goths en hippies zin ook zo lekker te vergelijken

Zeker wel, beiden gay

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com