|
Auteur: |
|
|
Wacht maar dat je het nieuwe album hoort. Komt op 19 januari 2004 uit via het nieuwe label Karmageddon Media. Wordt echt een knaller al zeg ik het zelf... [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 04-09-2003 16:00] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Oeh, op mijn verjaardag.. Viking black metal.. Hmmm Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Yeah ik kan niet wachten! Ik wist dat er een nieuw album aan zat te komen maar wist niet wanneer! |
|
We hebben ze getekend op basis van een promo-CD waar een stuk of wat nieuwe nrs opstonden... lange tijd geleden dat ik zoiets overtuigends gehoord heb moet ik eerlijk zeggen. Denk dat dit plaatje voor een hele grote verrassing gaat zorgen binnen de metalscene... of ik zou me heel erg moeten vergissen. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
HE! hoe zit het nou aangezien ze de promo overboord hebben gegooid, schiet maar niet op met die lui laatste nieuws is alweer uit april en daarvoor werd je al voor "wankers" uitgemaakt (heel goed) niet dat het uitmaakt ofzo want devs iratvs blijft een all time top album voor mij en wordt nooit saai en met wintersun schiet het ook al niet op! |
|
quote: haha te gek |
|
Het nieuwe album van Arthemesia, getiteld a.O.a. komt op 4 maart uit. Hun vorige volledige album Deus Iratus stamt al weer uit 2001. Wat mij betreft was Deus Iratus een regelrechte melodic blackmetal klassieker, met geweldige songs als Lifemocker en Ancestor of Magick. 1. Of the Owls, of the Wolves and of the Nature: Revisiting the Microcosm (pt. I) 2.59 2. Valkoinen Susi 8.25 3. Patheme 13.08 4. a.O.a. 6.56 5. The Noble Elements 10.18 6. Liber Omega (& The Macrocosm Manifest III) 9.53 Op hun MYSPACE-site vindt je een sample van het derde nummer. |
|
nice, dat is zeer goed nieuws hopen dat ze niet een regelrechte moonsorrow kloon zijn geworden |
|
quote: Album is al gelekt op internet. Heb hem inmiddels paar keer beluisterd en het lijkt inderdaad errug veel op moonsorrow. Niet dat dat slecht is overigens... |
Index / Heavy Metal |