|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Groot gelijk, die foto zal ook wel grote invloed hebben op de luisterervaring Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Was ook maar een geintje. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
het doet me denken aan die stoel van Emanuelle signature |
|
Sjeezzz... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
signature |
|
Beste neus heeft die middelste. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ze hebben dit jaar in Brazilië gespeeld? |
|
Klopt, met Misery Index. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Dat ben ik niet met je eens. Ik kon met geen goed fatsoen naar de laatste Dimmu Borgir luisteren toen ik doe foto had gezien van Shagrath met een inktvis op zijn hoofd. Valt mij op dat Mortis Rex het erg slecht trekt als er grapjes worden gemaakt over Nox/Centurian, |
|
Ik vind dit dan ook wel een band waar we trots op mogen zijn. Oordeel zelf maar over Centurian anno 2012; Judas Among Twelve Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Zeker goed nummer en goede productie Gave zanglijnen ook |
|
Deze hoort hier ook te staan; Feast of the Cross Met gemak het vetste death metal nummer dat ik in tijden gehoord heb. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 13-01-2013 21:25] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
10 mei |
|
dan... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
legt TMDC een ei? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
GODVERDOMME!!! Bestel je maanden van tevoren een plaat bij een winkel; kan je op de dag dat ie uitkomt weer mooi de tering krijgen; morgen misschien... anders dinsdag. Dit was de laatste keer ooit dat ik een nieuwe plaat bestel bij een winkel. Vanaf nu ALLES via internet, vaak nog goedkoper ook... sowieso minder frustrerend. Ik maar wachten met mp3tjes omdat ik hem van vinyl wil horen de eerste keer... GODVERDOMME!!!!!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Het is jammer, bakken CD's doorstruinen voor een pareltje heeft een zeer romantische ambiance, maar (CD-)winkels zijn gewoon echt achterhaald. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Cd en platen bakken doorstruinen is een hobby die ik niet snel zal opgeven, maar voor nieuwe releases die ik meteen wil hebben ga ik voortaan niet meer naar de winkel. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Doe ik al jaren niet meer. Ik ga wel iedere keer als ik een winkel met tweedehands-CD's tegenkom even kijken. Eigenlijk sowieso altijd als ik in een, voor mij, 'onbekende' stad een niet-keten-CD-winkel zie ga ik naar binnen. Maar voor reguliere, nieuwe releases hoef je het niet te doen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Benieuwd naar de nieuwe plaat,altijd leuke albums gemaakt tot nog toe! |
|
quote: Inderdaad. En om een of andere reden koop ik uit de bakken vaak platen of cd's die ik online geregeld laat liggen. Geen idee wat dat toch is. |
|
quote: Wát een gitaargeweld, geweldig! edit. Vroeger was er geregeld ook nog wel wat leuks te vinden in 2dehands winkels. Die bakken met platen in die zaken zijn hier in de buurt allemaal verdwenen. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 25-01-2013 21:36] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De nieuwe plaat is afgelopen week al gereviewed door ons en staat online hoor No Pain, No Gain |
|
No Pain, No Gain |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |