|
Auteur: |
|
|
Mja...eens zien. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
eens zien ?!?!? apeldoorner zeker !!!! gewoon gaan, voor de euro's hoef je het niet te laten gvd. [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 05-09-2003 12:05] |
|
Is dat een beetje te bereiken met het openbaar vervoer En waarom dit nu weer gelijk gehouden met een concert in ATAK |
|
wij doen ons best om in de regio alles zo goed mogelijk op elkaar af te stemmen, soms lukt helaas niet. -de metalknight- |
|
quote:Belangrijker: Is het bereikbaar (Ja heb weinig tijd om zelf te zoeken ) |
|
To Elysium ook in schoonhoven op 27 september tijdens de maandelijkse metalnight, ligt in de buurt van gouda en rotterdam en utrecht http://www.debastille.com/ misschien tot dan Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ZEKER WETEN... IK BEN ERBIJ!!!! |
|
de muziek zuigt maar meestal komt er zulk soort avonden wel vrouwlijk mooi af, alleen ga ik 's middags al tanken samen met snagger. ik zal zien of ik het haal. |
Index / Concerten |