|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 3 oktober spelen AFTER FOREVER en Nemesea in de gigant te Apeldoorn. -de metalknight- |
|
Dan zit ik in de 013.., Dimmu Borgir! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
--> baroeg: behexen |
|
ik ga er heen!! |
|
Goed dat je de prijs er niet bij vermeld...die lui van After Forever durven wel zeg... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
daarom voor 2,50 meer heb je autumn erbij in hardenberg en das toch een veel betere band. |
|
Tja ... Metal mot verkopen he ... |
|
ben er uiteraard niet Je moeder. |
|
Whahaha...zelfs Evoken was niet zo duur. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik ga echt geen 20 euro neerleggen voor 2 gehypte bands .. |
|
het is 12,50 in de gigant. |
|
Daar ist dan ook 1 gehypte en 1 onbekende band maar zal wel int verlengde liggen dus niet intersant |
|
op zich wel tof hoor maar ik vind het echt veel te duur... dus ik ben voor deze keer niet aanwezig bij de betere Metal in de gigant.... helaas... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ik ben erbij in Hardenberg. kan ik ook "the eternal voorprogramma" Autumn weer zien . oh, and btw: Lalaith gaat ook naar Hardenberg Bruce Banner |
|
Ik heb After Forever zaterdag in Veldhoven gezien, gratis |
|
Ik ga mooi weer Evoken kijken 250km verderop! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Wheeeeeeeeehhh, daar wil ik ook heen!!! maar gaat niet lukkuh |
|
quote: My words exactly! |
|
ik had het kaartje voor m'n verjaardag gekregen van iemand dus ik hoef niet te klagen over de hoge prijs... het was niet druk, ik kon makkelijk vooraan staan, het was een strak concert, erg gaaf en floor had een rood strak leren topje aan waar ik spontaan lesbisch van ben geworden |
|
Nemesea klonk wel goed... totdat die zangeres hoog uit ging halen... Bruce Banner |
Index / Concerten |