|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ken ze niet, maareh heb je er misschien wat meer info van ? |
|
@wt: blijft lastig om op het juiste forum te posten huh? Maar ik heb ooit Swallow Swarming Mass (of zo) gehoord. Wel een lekkere plaat. Ik zou het echter eerder als grind classificeren. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 05-09-2003 17:53] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
het is al wat oudere death metal lekker ruig |
|
juist die heb ik ook gehoord hard gekkenhuis |
|
|
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Swallow Swouming mass is vooral goed door de vette grunt van Vincent Schuurman; de muziek blijft nogal achter hoewel t zeker wel ok is; grunt ie tegenwoordig nog ergens? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ah dat tape'je had ik ooit, en later ook een CD, maar ik heb ze weggeruild... Ze hadden hun instrumenten extra laag gestemd, zodat de muziek extra zwaar en donker zou klinken. |
|
quote: Vincent Scheerman zit tegenwoordig in Xenomorph maar speelt alleen gitaar, voor zover ik weet. Philip van Nugteren zat/zit in Eternal Solstice en wat de rest tegenwoordig doet weet ik ook niet. Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
quote: Vincent Scheerman is de naam, en hij schijnt nu bij Xenomorph te grunten... This is Zodiac speaking... |
|
eh, hij speelt gitaar en grunt ook flink mee - wat betekent dat Xenomorph nu een flinke spuit harder en bruter geworden is (zelf gezien op Stonehenge 2003) Swallow Swouming Mass kan je geloof ik nog bestellen via www.xenomorph.nl en nieuwe CD van Xenomorph inclusief Vincent Scheerman komt er ook aan en gaat heten: "Necrophilia Mon Amour". This is Zodiac speaking... |
|
oh ja, en Philip van Nugteren speelt nu in Serpentor geloof ik... This is Zodiac speaking... |
|
Xerpentor is met een X zodiac!!! Ze spelen toevallig in het Kasteel in Alphen aan den Rijn. Wanneer weet ik niet precies, maar ik zag het in de concert agenda. Ga ik zeker even checken. En daar speelt Vincent ook met zijn Xenomorph. BRUUT!!! |
|
quote: De recensie van die cd en een interview zullen spoedig te zien zijn op de frontpage, misschien een idee'tje om een apart topic over xenomorph te openen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
zo, vandaag een mooi pakket ontvangen en om het vooral on topic te houden de originele swallow swouming cd (naar jaren van afwezigheid) weer aan de collectie toe kunnen voegen, alsmede de "presage" demo (nog een cassette-deck regelen) en demo 1 op cd-r(nog niet geluisterd). mooi werk... en inmiddels de teksten weer volledig mee aan het grunten... destijds 1 van de loggere death-metal bands uit NL. super! |
|
Ooit in hun voorprog mogen spelen in Assen in 1991 of 92. Naast JC de Loeier was Vincent Scheerman?? ja sorry, nachtdienst gehad en ben net thuis.. maarre die 2 hadden naar mijn smaak de bruutste strotten uit NL. maar das persoonlijk. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Vincent Scheerman idd; en idd een superbrute strot!! Zonde dat hij nog wel metal maakt maar niet meer achter de microfoon. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
GVD!!! up met dit topic!!! |
|
Hmm Xenomorph dus gemist The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: =) |
|
haha, hoezo? nieuws? I am mine own redeemer...! |
|
Volgens de Facebook is er wel wat beweging idd: https://www.facebook.com/dissectdeathmetal?fref=ts |
|
aha, geen fb hier... hopen dat vincent nog steeds zo de baard in de keel heeft... I am mine own redeemer...! |
|
Ed de drummer speelt bij mijn vriendin in de band, ze treden nog niet op maar wat ik heb gehoord kan die een lekker door drummen! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |