|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
gebruiken |
|
snap ik , hebben we ook gedaan..maar we vragen het ook even hier..one never knows Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
De eerste ZM-shirts hebben we laten drukken bij www.senl.com . Die shirts en de opdruk blijven gewoon mooi en zijn ook goed dik bedrukt. Dus dat wit ook echt wit is en niet een soort grijs. Ze zijn niet het goedkoopste maar echt heel duur ook weer niet. |
|
|
|
quote: En ze blijven lang mooi na veel wassen. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Was jij je ingelijste T-shirt uit dan Maar mot het bericht idd bevestigen [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 05-09-2003 21:43] |
|
Nou in Eindhoven zit een hele goeie vlak na het beursgebouw in een van die kleine straatjes, is wel vrij prijzig. an evil incarnation of DEATH! |
|
Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: zij verkopen toch alleen bedrukte shirts van reguliere bands? Oud Vuil. |
|
nee, ze kunnen ze ook laten maken. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: verrek, ja. Oud Vuil. |
|
is tirgerprint.nl al genoemd? |
|
Ah handig topic. Wij gaan binnenkort nl ook een aantal shirts laten drukken! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
bedoel ik dus ... thanks guys and ghouls for these precious hints and tips!!! Memorial shirts coming soon..... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Tigerprint uit Tilburg is heel goed Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
EN het is pas de derde keer dat ie genoemd wordt Zenial |
|
Er bestaat een winkeltje in dordt die ook shirts bedrukken.side is www.think-ahead.nl, ze zijn erg goed maar niet echt goedkoop.Wie weet vinden jullie het wat. |
|
quote:oja? worden ze daar ook mooier van? dan koop ik er 1 Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:Een teken dat ze goed zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
onze band zoekt ook een goedkope drukker voor een oplage van ong 50 shirts... we hebben al een paar adressen gekregen, maar dat was nix, te duur, slechte kwaliteit.. signature |
|
quote: moet je dikkie kremer even vragen waar hij die bosrock shirts heeft laten maken... niet duur en goed kwaliteit. |
|
ff een vraagje: weet iemand of het ook mogelijk is een tekst/afbeelding op een leren jas te drukken? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Dat schilder je er toch zelf op? Zenial |
|
en dat is mooi denk je!? (ziet er niet uit) wil het nog eens met een spuitbus(verf) proberen *heb al een mal gemaakt effect wat je met een spuitbus krijgt krijg je nooit met een kwast ofzo. maar het mooiste lijkt me het te bedrukken! dat trekt er namelijk niet in. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Wij laten ze inderdaad ook altijd bij Tigerprint drukken, kwaliteit is uitstekend en de service ook. En als je regelmatig besteld geven ze ook nog eens ECHT goede kortingen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |