|
Auteur: |
|
|
Hmzz, never hear(s)ed of it. Bazzio Attacks!!! |
|
You´re kidding me?!!! Dit keer was er nog geen topic over te vinden...SCHANDE!!! Ik raad je aan om meteen naar de platenzaak te gaan en hem te beluisteren!!! Of op het net ofzo!!! |
|
Is toch die band van John Liiva?? spelfout weggehaald... |
|
klopt!!! Echt een keer beluisteren, promise you will!!! |
|
quote: Inderdaad. Ik heb Dominion Reptilian nu een paar keer gehoord en ik vind het zeker een geslaagd album. De melodieuze gitaarlijnen en de strot van Johan Liiva vormen een mooi contrast. Daarbij lijkt het niet echt op wat hij ooit met Arch Enemy gemaakt heeft, met andere woorden het is niet gewoon meer van hetzelfde. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
van de frontpage quote: |
|
quote: Ik weet niet wie ik hiermee ga kwetsen, maar dit is echt de meest stompzinnige recensie die ik ooit gelezen heb. "Ik ken Johan Liiva niet, ik ken Arch Enemy niet, maar ik ga wel ff hierover mijn zwaar bevooroordeelde mening geven". Echt te stompzinnig voor woorden. Deze recensie had gewoon door iemand geschreven moeten worden die Black Earth, Stigmata en Burning Bridges helemaal grijsgedraaid heeft... Tering, ik kan er echt niet over uit dat iemand gewoon ervoor uitkomt dat-ie de noodzakelijke kennis om het album te reviewen niet in huis heeft... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Valt wel mee toch, dat Johan Liiva een kutzanger is, daar heeft de reviewer gelijk in, en verder is het een mooie onbevooroordeelde review (want de reviewer is niet bekend met het eerdere werk van de heer Liiva) die helaas over een totaal irrelevant CD'tje gaat . Jij doet het klinken alsof je alleen als fan van Liiva dit plaatje mag reviewen of zo. |
|
quote: Of Johan Liiva een kutzanger is, daar zijn de meningen over verdeeld, dus dat kun je niet als vaststaand feit aanvoeren. Verder kun je zijn vocale prestaties bij Hearse pas goed beoordelen als je de platen van Arch Enemy ernaast legt. Verder hoor je in een recensie bepaalde achtergrondinformatie mede te delen en daar dus ook over te beschikken. Als ik de cd niet had gekend, had ik graag willen weten of hij het kunstje van Arch Enemy gewoon herhaalde of dat hij met wat nieuws kwam, wat de recensent in kwestie me dus niet had kunnen vertellen. @Markam: Ik ben er ondertussen achter dat jij die recensie geschreven hebt. Ik hoop niet dat al jouw recensies van dit niveau zijn... edit: ff voor de duidelijkheid: Ik ben zelf ook niet echt een fan van Johan Liiva, alhoewel ik zijn vocale prestaties in het algemeen best kan waarderen. En het woord 'objectiviteit' heeft blijkbaar in mijn woordenboek toch een iets andere betekenis... Als je over de benodigde kennis beschikt, kun je namelijk nog steeds een objectieve recensie schrijven. Want als dit jullie definitie van objectiviteit is, kun je het beste een paar top40-luisteraars van de straat plukken, want die zijn ook niet bekend met eventueel ouder werk... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 06-09-2003 0:58] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
goede plaat maar niet bijzonder Do androids dream of electric sheep? |
|
Na het erg lekkere Death & Roll album In These Veins uit 2006 kijk ik wel uit naar de nieuwe HEARSE. Komt ergens in april uit. Geplukt van de site van Vic Records NEW HEARSE ALBUM!!! ‘Single Ticket to Paradise’ is HEARSE’s brand new fifth full length album. Formed in 2001 shortly after Johan Liiva left ARCH ENEMY and joined forced again with his long-time buddy Max Thornell. The two used to be in the legendary act FURBOWL in the early 90’s. HEARSE are definitely one of the highlights of the death ‘n roll metal sub genre. Johan’s charismatic vocals, the never ending and ultra melodic leads by guitar player Matthias Ljung and the pounding and effective drums by Max, makes HEARSE an unique band within the wide metal borders. The album is produced by Dan Swanö (Opeth, Katatonia, Dissection). The album has a bonus DVD 'Live In Holland' containing 5 live tracks, filmed and edited by Maurice Swinkels (Legion of the Damned), a massive picture chapter and the video for the track 'Sundown', edited by Owe Lingvall (Nocturnal Rites, Wolf, Stratovarius). For a preview, take a look at the Hearse myspace page where the brand new song Sundown can be listened to! Nederlandse connectie dus. Oh ja, misschien idee om dit topic te hernoemen tot Hearse (Zweden) ofzo? |
|
quote: nieuwe song Sundown op myspace Ben ik de enige die op de nieuwe Hearse zit te wachten? Vier mei komt ie uit dus. |
Index / Heavy Metal |