|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
will do!!! melodieuze metal vinden we MOOI!!! |
|
quote: Will do schieten we geen flikker mee op.Meteen naar die site en luisteren godverdomme spelfout weggehaald... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 05-09-2003 23:16] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: done, kep gelijk de CD besteld klinkt goed |
|
quote: Graag gedaan spelfout weggehaald... |
|
Ik rakel deze nog maar es op na symphony x.Zijn nu vast meer mensen die deze band op waarde weten te schatten... spelfout weggehaald... |
|
Gave band idd ! Eduard does a good job ! Zingen en gitaar spelen tegelijk en dan vooral ook nog es op zo'n niveau: hulde ! Ik vind vooral het laatste nummer van de demo erg gaaf (ook hun favoriet zo te horen tijdens de SX gig) Ga ik zeker nog es vaker bekijken |
|
Ik heb vandaag Eduard gemaild.. Demo kost maar 5 pleuro dus die zal spoedig besteld gaan worden |
|
idd, zwaar flexend!!!!! Cacophony is still alive....... |
|
Ik vond ze erg goed als voorprogramma van Symphony X (beter dan de tweede band, maar daar is al genoeg over gezegd) Ik wilde in de effenaar een demo kopen maar ik kon em niet vinden, volgens mij was die uitverkocht. Ik ga de demo maar ff bestellen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
klonk lekker idd afgelopen maandag wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Klinkt goed. Friesland uiteraard. Het enige jammere is dat de solo's niet functioneel worden toegepast. Overkill. rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
|
Ik vind er niet zo veel aan. Af en toe wel leuke stukjes. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Nou Franke... Misschien dat de soli er zo nu en dan niet zo tussenpassen, een echt slayer-syndroom kan ik ze eigenlijk niet op betrappen. Godverdomme hé, zelfs voor Friesland een extreem goede band. Heb ze toen in de Gloppe gezien, Barry en zo (Equilibrium) stonden zich te beschijten dat ze daarna moesten (Speelden trouwens ook super in hun eigen recht...). Laatst in de Mukkes was al net zo strak, wij moeten er morgen spelen maar kan me niet voorstellen dat er ooit nog een band daar zo strak de tent platspeelt! Promo van ze gekocht, klinkt stevig en technisch, maar vooral ontzettend fris en enthousiast! Tabsweeps met z'n drieën tegelijk??? Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: Ik ben ook zeer benieuwd hoe deze band live uit de verf komt. Heb alleen een mp3'tje van ze beluisterd. Een overkill aan solo's, kriebelig word ik er van. Tabsweeps met z'n drieën tegelijk. AI, ben zeer benieuwd, al zal het waarschijnlijk niet veel indruk op me maken. Te laag Slayer gehalte perhaps huhu. Maar enfin. Solo's moet je voorzichtig mee zijn, veel bands die goeie gitaristen bezitten patsen er te veel mee. rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
|
quote: http://www.zwaremetalen.com/recensie/1818.html I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: en u wil daar mee zeggen.... rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
|
quote:Eh, dat ze live goed uit de verf komen. Mijn mening in de bovenstaande link. Maar je moet ze natuurlijk gewoon zelf gaan zien I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
juist rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
|
Moet maar gaan luisteren en bestellen... ga altijd helemaal uit m'n dak van de stem van Eduard Hovinga, zowel bij Elegy als bij Primtime.... Die man heeft echt een te gekke stem [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 23-10-2003 19:03] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
spelfout weggehaald... |
|
spelfout weggehaald... |
|
Klinkt goed F*ck you, you f*cking deepcoming f*cker! |
|
Ik ga het checken |
|
Hmm jullie staan nergens op de site van label Adrenailne/Steelheart? Hoe doen jullie de distributie? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |