|
Auteur: |
|
|
Is wel een aardig album, maar niet echt vernieuwend of zo. Op Wacken speelden ze er trouwens ook een paar nummers van. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Wie is er straks te vinden in Geleen bij Dew-Scented? Ik in ieder geval! Lekker aan de Jupiler |
|
Ik vind dit dus een enorme doorsnee thrashband The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ed&Rocco's? Stond vorige week Agent Steel. Zal Wille man vanavond ook wel weer in daar zijn. |
|
quote:Ik zag ze eens openen voor Sodom, Kreator en Destruction. Hadden toen wel een indrukwekkend goed geluid. Latere keer dat ik ze zag was dat overigens niet zo goed. |
|
quote:Dat was strakke hap! Die mannen hebben goed naar The Haunted geluisterd [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 09-04-2005 12:57] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 09-04-2005 12:59] |
|
quote: Stond jij niet samen met Rocco vooraan? Nouja, het was in ieder geval zeer gaaf! En die andere 2 bands waren ook zeer gaaf! Retribution komt er nog wel! Haha, wat een gave gasten zijn dat! En de muziek is ook zeer goed te pruimen |
|
quote:helemaal vooraan stond ik niet - geluid is daar wat te hard Retribution vond ik niet zoveel aan, dat Scornage was wel weer leuk |
|
Ik vind het echt een heel goed album, van een hele goeie band! Nummers als Act of Rage en New found pain, echt goed Het een na laatse album ( inwards ) is trouwens ook erg goed |
|
Muziek goed, stem bagger. |
|
thanks for the support. hope to see you guys again soon. |
|
Altijd wel een leuke band om te zien of te horen. |
Index / Heavy Metal |