|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb een hele stoere Raleigh Mustang met 18 versnellingen en brede banden. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 06-10-2001 23:32] the only pleasure is pain |
|
Ford Fiesta XR2i uut 1991. [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 07-10-2001 13:45] Heads I win, tails you lose |
|
Auto: Opel Corsa 1.4i uit 1990. Motor: Suzuki RG250 uit 1986, 25kW(geknepen dus) |
|
Ford Ka, bordeaux rood, '98, ongespoten bumpers, geen striping what so ever, standaard 13" velgjes met die stervormige wielsierdeksels (mooi woord) en een 1.3i blok. Top: 170 km/u. Nee, dat is niet gelogen, hij is gewoon goed ingereden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb geen auto, maar ik zou wel zown Fiat 500 willen, dat vind ik zulke gave bakjes. Dead things grow from deep inside... |
|
Ik heb een fiets (rood aan de ene kant en geel aan de andere). Auto zou ik alleen willen als het een hele stoere is, zoals een onbetaalbare Cobra of Delorian. En verder misschien een ouwe amerikaan zoals een Ford Mustang, of dat ding waar KITT in gebouwd is... Pontiac Firebird las ik ergens anders? |
|
quote: Rectificatie : Dat was een Pontiac Trans-Am. Ik had tegen Vampire_girl Pontiac Firebird gezegd, maar moet zijn Pontiac Trans-Am. Heads I win, tails you lose |
|
Een afgeragde gazelle, waarvan de verscnellingskabel gebroken is, en de bel doet ut nie |
|
camero... ...uwe smaak zeit (on)heilig |
|
Renault Laguna 2.0i, zwart natuurlijk. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ja goed he!!! ennu hij heeft ook nog eens een vage paarse kleur. mzzl |
|
Fiat Uno 1.6GTI (nieuwe motor) God hates us all ! God hates us all ! |
|
Ik rijd voor mijn werk in een Smart Cabrio, die zijn ook wel leuk. Ik heb ooit eens een wedstrijdje optrekken gewonnen van een Golfje GTI, echt lachen. the only pleasure is pain |
|
quote: Laat de politie het niet zien, krijg je nog een bekeuring ook!! En de beste bel vind ik nog steeds mijn eigen stem. the only pleasure is pain |
|
vw polo gt uit 90. vanmiddag weer eens 180 op de teller geperst. hij is redelijk naukeurig, ben er achtergekomen door een flits langs de weg. ik reed 170 zag een flitsding staan, ik remmen. toen ik 150 op de teller had werd ik geflitst. kreeg een bon thuis met vastgestelde snelheid 150 dusssss. tis wa. tja en die delorean of cobra die ik stukkie terug in deze lijst tegen kwam zou ik ook wel willen. of een hummer. "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Ik heb wel een camaro maar ik wil eigelijk een andere geen 88er maar een 68er die zijn wreed. jammer dat je geen filmpje kan plaatsen hier. de 68er!!!!!!! |
|
quote:Zoals ik in het andere autotopic al zei: ik had tot voor kort een fiat 600.....heel lief autootje.....zal eens een foto uploaden..... Nu: giftig blauwe Nissan Almera.....minder schattig, maar doet het tenminste wel altijd (en komt wel door de APK-keuring ) [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 08-10-2001 21:32] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
ohja die apk bijna vergeten. |
|
Nog hele poos sparen maar dan: Oldsmobile 88 Covertible Coupe uit 1958 *kwijl* |
|
Ik heb niet eens een rijbewijs, schaam schaam |
|
quote: Rij instructeur nodig? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Shit he, ik wil ook zo'n pooier bak Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: absoluut!!!! |
|
quote: Ja, ik ook nog steeds... We moeten het toch nog eens over die korting hebben. Dead things grow from deep inside... |
|
Zeg nou zelf... (nu hoop ik dat die foto 't doet als undersign) [/img]http://www.57heaven.com/Images/oldsmobile88conv.jpg[img] [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 15-10-2001 15:26] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |