|
Auteur: |
|
|
Jups ik ben er ook. Ben wel eens benieuwd hoe dit is, ik heb nog nooit op een stoeltje gezeten bij een concert hehe. Maar de kaarten zijn sinds gister verkrijgbaar toch? Ik zal ze morgen ook eens halen. Zenial |
|
Ik ben d'r ook. En ik ben benieuwd hoe dat stoeltjes principe gaat werken...zeker omdat je in de 013 met die trappen zit. Het zou me verbazen als er geen gewonden vielen door rondvliegende klapstoeltjes. Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening) |
|
quote: Daar kan jij toch wel voor zorgen? Zenial |
|
quote: Merkwaardige post voor iemand die naast mij gaat zitten Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening) |
|
oops...dubbele post [Dit bericht is gewijzigd door Hyvel op 07-09-2003 12:46] Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening) |
|
quote: As if... ik sta natuurlijk vooraan in de pit Zenial |
|
IK BEN ER! En heb er enorm veel zin in |
|
quote: btw zijn het vaste zitplaatsen? |
|
Nope, geen vaste plaatsen.., Dat wordt dus op tijd dr zijn... Minder! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
WOEI ik heb kaarten,iff geen vaste plaatsen. dan wordt dat 2 uur van te voren wachten.. heb ik er serieus wle voor over |
|
Joepie, zittend tegen het achterhoofd van andere mensen aankijken zonder de mogelijkheid te hebben naar een ander plekje te lopen om alles te kunnen zien. Of fijn je plekje kwijt zijn nadat je een biertje heb gehaald. Alhoewel ik Damnation een zeer goede cd vind lijkt dit optreden me echt niets. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Dit is dus precies de rede dat ik ook hevig aan het twijfelen ben, hoe goed het schijfje dan ook is. |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Goeiemorgen Twan, zullen we er dan ook maar een slotje op gooien? I'm not being rude. You're just insignificant. |
Index / Concerten |