|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Oeh, Picture is geweldig!! Mijn favoriet is "Eternal Dark" met het geweldige titelnummer en "Griffins guard the gold". Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Ik heb er een viertal (en de heruitgegeven 2-op-1 CD's), das zo ongeveer't maximum als't op full-lenghts aankomt dacht ik... M'n favoriet, de eerste, de rauwste. Beste nr, ook Griffins. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Succes met je boybandjes: |
|
heb er geen lp's van, ken de muziek wel. gaaf inderdaad http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
geweldige cultuur!!! een van de beste nederlandse bands uit jaren 80 staat met trost in mijn elpee collectie Do androids dream of electric sheep? |
|
Ik heb de eerste 5 LP's Op de 5e LP na heerlijke ongecompliceerde hardrock/metal. De live tape van het reunieconcert in 1988 (waar ik ook bij ben geweest) heb ik trouwens ook, tevens nog een paar (korte) radio live opnamen. Ik ben nog altijd op zoek naar meer live opnamen van Picture. Wie heeft suggesties? |
|
quote: Mischien de topic starter wel, als voormalig manager zijnde. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
HEUY!!!! Picture - zware metalen oren!!!! |
|
'k heb ze allemaal met uitzondering van "Every picture needs another story" (heb ik de titel goed ??) Mijn favorieten zijn zeker en vast "Diamond Dreamer" en vooral "Eternal Dark". Samen met het Highway Chile debuut en de eerste mini van Martyr toch wel het beste wat Nederland ooit voortgebracht heeft op Hard Rock en Heavy Metal gebied... Persoonlijke mening dus... |
|
Probeer ook Sad Iron en vooral Future Tense (speelt reunie in oktober - Hoorn) !! Toffe bendes! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Future Tense reunie? ah? wel ik denk niet dat de originele line-up een optie is... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Hmm ze spelen in Hoorn en van wat ik kan herinneren is het de originele line-up (in ieder geval in zoverre mogelijk) Ik, Wil Schuurman |
|
quote:gooi er maar 1gitarist uit ik denk niet dat hij nog wil spelen (hij spuugt een beetje als hij op FT terugblikt en is nogal met deathmetal bezig nu, tss) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Hmm, vreemd.. achja ik denk dati k wel ga kijken, ze spelen samen met JAGUAR dus dat kan niet missen Ik, Wil Schuurman |
|
Tering, da's wel ff terug zeg! Ik ben zelfs nog lid van de fanclub geweest. Wat ik me ook nog goed kan herinneren was een concert in Rozenburg op het Molenveld. Picture speelde daar toen op een trailer geloof ik. Ik moet daar ergens op zolder nog foto's van hebben. Ashes to ashes, dust to dust. If the Gods won't have me, the Devil must! |
|
quote:Er is al een reunie CD, waar is Hoorn? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Behoorlijk ver verstopt in 't Noorden van Holland. Ik, Wil Schuurman |
|
Het album Picture is verreweg mijn favoriet! Enorm gave band, jammer dat er nooit meer materiaal is uitgebracht! heavy metal is the law |
|
Weet iemand waar ik die rereleases op cd nog kan krijgen? Nog zo stoere internet warrior. |
|
Picture is gaaf!! Ik heb een paar nummers van ze op verzamel lp's. Helaas heb ik nog geen lp of cd's van ze. Ik zag laatst bij de Fame in Amsterdam wel een cd van ze liggen, maar helaas ben blut. |
|
Die lp's kan je overal vinden, die cd's zijn niet zo lang geleden gerereleased maar die zie ik nooit en nergens liggen. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Ik heb Picture, Heavy Metal Ears, Diamond Dreamer en Eternal Dark. Oh, en ook nog de single Eternal Dark. Bareuh... |
|
quote: Ben ze nog niet echt tegen gekomen en ik kwam een cd tegen in de Fame in Amsterdam dus. Koste 11 euro. |
|
Hier liggen op vinyl Diamond Dreamer (een van de beste platen van Nederlandse bodem ooit), en Traitor (ooit blind besteld, een foutje). En dan op CD de dubbel Diamond Dreamer/ Eternal Dark. Het favoriete nummer staat echter geloof ik op Heavy Metal Ears: 'Bombers'. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
heb de 1ste lp en diamond dreamer. heb de band nog gezien begin jaren 80 in poperinge als support act van venom.de opener was acid. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |