|
Auteur: |
|
|
Count me in... nachtje doorhalen denk? |
|
ik heb vandaag mijn kaartje gehaalt -013 arrebar "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Is er al iets bekend over support ofzo?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik ben er niet uit, Motorhead is wel cool, maar heb ze al zo vaak gezien....... ik wil ze in het voorprogramma van AC/DC hebben, die hebben altijd zulke bagger voorbands mee! het wordt in deze tijd van belachelijk ticketkaarten toch meer tijd voor goed packages met niet alleen een goede hoofdact maar geljik een hele troep gave bands, zoals Bonded by metal! |
|
er komt een support act maar wat is compleet onbekend, als et maar een leuk bandje is vind ik et goed "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Tja, voor die dertig euro zou ik er graag een goed voorprogramma bij zien. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
destruction in et voorprogramma zou geweldig zijn, anthrax hebben ze helaas kort geleden al gehad dat zou ook erg leuk zijn. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ik wil wel maar heb voorlopig geen geld I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
30 euro?? belachelijk veel alhoewel ik motorhead fan ben Do androids dream of electric sheep? |
|
ach met een leuk voorprogramma is 33 pleuro nog wel te doen, khad eigenlijk motorhead niet zo snel in een zaaltje als het 013 verwacht, maarja word zeker heel leuk. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Index / Concerten |