|
Auteur: |
|
|
Mooi verhaal, ik was op wacken dit jaar een beetje versuft achter op de weide naar Twisted Sister aan het kijken (je mot wat) toen er opeens een kerel tegen me aan ging lullen, "Do you want zoe bay our demo" was zijn vraag, en navraag leerde dat het ging om een tape van Eidomastum, wat een zweedse old school BM band was, in de stijl van oude Bathory. Ik bekeek het ding eens en besloot bij mezelf om de knakker 5 euro te geven om van hem af te zijn, want ik zo goed kon dit niet zijn. Afijn, ik pak mijn Wacken tas afgelopen vrijdag pas uit (idd, ruim 2 maanden later) en onderin ontdek ik het bandje. Ik vertrouw "Old Blood" aan mijn stereo toe en verwacht enorme bagger, maar wat schets mijn verbasing, het is hartstikke goede muziek! De eerste naam die in mij boven komt is idd Bathory maar ook Bewitched, alleen is dit een stuk ruiger... Een goed potje trash/black metal met een ruige strot en soms heerlijke solo's. Ik heb gelijk de tape gedigitaliseerd en effe mp3tjes van gebakken... morgen scan ik de hoes wel effe, en probeer ik wat meer info (songtitels) te krijgen over deze band. Nog iemand die op Wacken een tape heeft gekocht van een dronken Zweed? 01 02 03 04 [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 08-09-2003 17:41] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
De 4 links verwijzen naar dezelfde URL dude |
|
I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Leuk verhaal De demo klinkt best oke inderdaad. Jammer dat er verder niets te vinden is over de band (google geeft 0 resultaten op "Eidomastum") Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
Algemeen --> Heavy Metal? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
argh, het doet me niks. |
|
Ik ken wel Eidomantum Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Klopt Het betreft hier inderdaad Eidomantum Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
Eidomantum heeft een 7" uit op Sombre en ik dacht dat er ook nog een lp uit komt. Heetten eerst Lukemborg. Bron: www.myrrthronth.de Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: BTW, de band is hierbij goedgekeurd Ik hoor wel meer Nifelheim erin dan Bathory (eigenlijk niet) en idd ook Bewitched. Jammer van de ietwat brakke stem en $50-amplifier sound maar verder prima beukband. Alleen de blast stukken ligt de muziek niet zo vind ik. |
|
Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
fuk it he, niet opgelet dan zeker, misschien een mod die de naam goed kan spellen dan? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Zouden we voor de volledigheid de titels van die tracks kunnen krijgen? Niet dat ik t zaakje ga bootleggen ofzo... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Index / Heavy Metal |