|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Kut, net als de rest van ze. |
|
quote: Ongezien +1 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Heb nu eens voor het eerst Avenged Sevenfold op staan, en dan wel de nieuwe, want ja, 't is toch Mike Portnoy die daar op de drumkruk zit. Moet zeggen, doet hij niet slecht, maar het totaalplaatje doet mij denken aan een hele slechte soort van Metallica rip off... Edit: Eww, dat geschreeuw van die zanger op track 3 onder andere, mijn oren, jeeezus... [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 21-09-2010 20:39] |
|
Heb de afgelopen tijd de eerste EP en de eerste full-length eens laten langskomen en die zijn verrassend lekker! Heel erg cheesy metalcore met heel erg cheesy (heavy/power?) metalinvloeden, maar het lijkt te werken. Waking the Fallen ken ik niet, City of Evil was matig maar bevatte wel nog een goed nummer (Burn It Down), de laatste platen zijn prut. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Cool, ik wist helemaal niet dat ze zo geklonken hebben. Doet me een beetje denken aan Duitse metalcore. |
|
Die indruk had ik ook. Met momenten klinkt het heel erg als zowel Maroon als Caliban, maar dan met een grotere dosis catchy metal erbij. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zeker, alleen zal ik het zo nooit draaien omdat het toch nog wel onder niveau zit. Tegenwoordig niet meer, op Graspop een paar keer gezien en ze waren echt superstrak. Alleen kon het mij niet boeien. |
|
Avenged Sevenfold boeit mij compleet niet, maar de hoes van het nieuwe album moet je gezien hebben. Lelijker kan amper: |
|
Best grappig nog. Dikke Misfits-vibe. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |