IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Avenged Sevenfold Vorige pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2010 13:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kut, net als de rest van ze.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 06-08-2010 14:04 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2010 13:35 schreef Avenged Sevenfold het volgende:

Hoe vinden jullie Nightmare, de nieuwe cd van Avenged Sevenfold, die deze maand in Holland uitkomt?

Ik zeg: ban wegens sluikreclame.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-08-2010 14:07 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2010 13:52 schreef Jenje het volgende:
Kut, net als de rest van ze.

Ongezien +1

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 21-09-2010 20:31 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Heb nu eens voor het eerst Avenged Sevenfold op staan, en dan wel de nieuwe, want ja, 't is toch Mike Portnoy die daar op de drumkruk zit. Moet zeggen, doet hij niet slecht, maar het totaalplaatje doet mij denken aan een hele slechte soort van Metallica rip off...

Edit: Eww, dat geschreeuw van die zanger op track 3 onder andere, mijn oren, jeeezus...

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 21-09-2010 20:39]

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-10-2012 21:42 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Heb de afgelopen tijd de eerste EP en de eerste full-length eens laten langskomen en die zijn verrassend lekker! Heel erg cheesy metalcore met heel erg cheesy (heavy/power?) metalinvloeden, maar het lijkt te werken. Waking the Fallen ken ik niet, City of Evil was matig maar bevatte wel nog een goed nummer (Burn It Down), de laatste platen zijn prut.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 15-10-2012 23:35 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Cool, ik wist helemaal niet dat ze zo geklonken hebben. Doet me een beetje denken aan Duitse metalcore.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-10-2012 23:38 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die indruk had ik ook. Met momenten klinkt het heel erg als zowel Maroon als Caliban, maar dan met een grotere dosis catchy metal erbij.

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 16-10-2012 10:16 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Zeker, alleen zal ik het zo nooit draaien omdat het toch nog wel onder niveau zit. Tegenwoordig niet meer, op Graspop een paar keer gezien en ze waren echt superstrak. Alleen kon het mij niet boeien.

HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 27-06-2013 16:44 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Avenged Sevenfold boeit mij compleet niet, maar de hoes van het nieuwe album moet je gezien hebben. Lelijker kan amper:

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-06-2013 17:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Best grappig nog. Dikke Misfits-vibe.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com