|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Aankomende zaterdag vind weer het jaarlijkse Flatrock plaats op de campus van de Universiteit Twente te Enschede. De bands deze dag zijn: - Bloedbef - Angry Minded - Shattered Hope - Bitter Hearvest - Casiotone Nation - Steal Sessions - It Lives - Destination Zero aanvang is 15:00 voor meer info: www.flatrock.nl |
|
Dat ziet er goed uit |
|
twentuhhh! |
|
Mja, dit of Schwartsch Metal in de Jonosch, dat is de vraag. this user is dead |
|
owja, er word Grolsch geschonken tegen de zachte prijs van 50 cent per glas |
|
Enske is wel erg dichtbij natuurlijk... ..."Hate can only create more hate"... |
|
IT LIVES HEERST! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Graag wil ik nogmaals de aandacht vestigen op het feit dat bij deze gelegenheid Grolsch geschonken word.. (goh? gaat het topic hierdoor omhoog? gossie... ) |
|
quote: JE MOET GEWOON KOMEN, LEKKER ZUIPEN MET OME MORKE! Dit slaat nergens op. |
|
EN MET OME RYN NATUURLIJK! Dit slaat nergens op. |
|
quote:Als het glas maar hard is |
|
quote: Maar er zijn geen botsauto's this user is dead |
|
50 cent, jeetje, toen ik ging (paar jaar terug, was met Izegrim toen) kostte het bier NIEHIETS. Geloof ik. |
|
Als ik vervoer zie te regelen, en wat drinkebroeders die mij vergezellen, wie weet. en Grolsch voor 50 cent is natuurlijk dronkenschap gegarandeerd. Lang niet meegemaakt, pils voor die prijs |
|
GODVERDOMME DEN GODVEREDOMME Ik ga niet mneer, heb geen geld. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Waarschijnlijk werd er toen wel entree gevraagd, en er is nu geen entreeprijs. Nou ja, hoe dan ook, ik ben er ook quote: Ahhh!! Maar je moet!!! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 12-09-2003 14:21] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
[quote]Op 12 september 2003 14:20 schreef ZelThoR het volgende: Nou ja, hoe dan ook, ik ben er ook quote] good boy! |
|
ja, ik ga ook want onze nieuwe drummer doet een gig met Angry Minded... dus, ik ben er effe Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ok Lijstje Dan: -JFrost -Fedaykin -Humanator -Zelthor this user is dead |
|
-JFrost -Fedaykin -Humanator -Zelthor -fire Met de trein. |
|
quote: Jezus, luiwammes this user is dead |
|
quote:Ja ik ga niet lopen,.. |
|
Joah, ben hier morgen ook wel te vinden Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Ik kom lekker toch |
|
quote: Hoer en de Raah Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |