![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Aankomende zaterdag vind weer het jaarlijkse Flatrock plaats op de campus van de Universiteit Twente te Enschede. De bands deze dag zijn: - Bloedbef - Angry Minded - Shattered Hope - Bitter Hearvest - Casiotone Nation - Steal Sessions - It Lives - Destination Zero aanvang is 15:00 voor meer info: www.flatrock.nl ![]() |
|
Dat ziet er goed uit ![]() ![]() |
|
twentuhhh! ![]() |
|
Mja, dit of Schwartsch Metal in de Jonosch, dat is de vraag. this user is dead ![]() |
|
owja, er word Grolsch geschonken tegen de zachte prijs van 50 cent per glas ![]() |
|
Enske is wel erg dichtbij natuurlijk... ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
IT LIVES HEERST! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Graag wil ik nogmaals de aandacht vestigen op het feit dat bij deze gelegenheid Grolsch geschonken word.. (goh? gaat het topic hierdoor omhoog? gossie... ![]() ![]() |
|
quote: JE MOET GEWOON KOMEN, LEKKER ZUIPEN MET OME MORKE! Dit slaat nergens op. ![]() |
|
EN MET OME RYN NATUURLIJK! Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote:Als het glas maar hard is ![]() ![]() |
|
quote: Maar er zijn geen botsauto's ![]() this user is dead ![]() |
|
50 cent, jeetje, toen ik ging (paar jaar terug, was met Izegrim toen) kostte het bier NIEHIETS. Geloof ik. ![]() |
|
Als ik vervoer zie te regelen, en wat drinkebroeders die mij vergezellen, wie weet. en Grolsch voor 50 cent is natuurlijk dronkenschap gegarandeerd. ![]() Lang niet meegemaakt, pils voor die prijs ![]() |
|
GODVERDOMME DEN GODVEREDOMME Ik ga niet mneer, heb geen geld. Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote: Waarschijnlijk werd er toen wel entree gevraagd, en er is nu geen entreeprijs. Nou ja, hoe dan ook, ik ben er ook ![]() quote: Ahhh!! Maar je moet!!! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 12-09-2003 14:21] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
[quote]Op 12 september 2003 14:20 schreef ZelThoR het volgende: Nou ja, hoe dan ook, ik ben er ook ![]() quote] good boy! ![]() ![]() |
|
ja, ik ga ook want onze nieuwe drummer doet een gig met Angry Minded... dus, ik ben er effe Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Ok Lijstje Dan: -JFrost -Fedaykin -Humanator -Zelthor this user is dead ![]() |
|
-JFrost -Fedaykin -Humanator -Zelthor -fire Met de trein. ![]() |
|
quote: Jezus, luiwammes ![]() this user is dead ![]() |
|
quote:Ja ik ga niet lopen,.. ![]() |
|
Joah, ben hier morgen ook wel te vinden ![]() Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) ![]() |
|
Ik kom lekker toch ![]() ![]() |
|
quote: Hoer en de Raah ![]() ![]() Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |