IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Nationale Metal Quiz Vorige pagina | Volgende pagina
Orion
Usericon van Orion
Posted 30-08-2004 14:34 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2004 23:52 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
goeie zaak



goeie zaak

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 30-08-2004 14:34]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 30-08-2004 16:46 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

goeie zaak!


zzz


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 30-08-2004 16:51 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Verdomd goeie zaak!


Orion
Usericon van Orion
Posted 30-08-2004 19:50 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

mindere fase


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-08-2004 20:29 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl






M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-08-2004 20:32 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Whaha, loop jij ook in zo'n shirt rond? Wat een nerdshirt.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-08-2004 20:43 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 augustus 2004 20:32 schreef M. het volgende:
Whaha, loop jij ook in zo'n shirt rond?
De goede zaak promoten doe ik graag

quote:
Wat een nerdshirt.
O ghij ubermensch verthelt mij bij welcken koopman ghij uwen kledhij haelt.

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 30-08-2004 20:43]



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-08-2004 20:59 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 20:43 schreef Judge M. het volgende:
De goede zaak promoten doe ik graag

O ghij ubermensch verthelt mij bij welcken koopman ghij uwen kledhij haelt.

Wat heeft dat er nu weer mee te maken? Het is een nerdshirt, ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden. Ik mag mijzelf in de weekends graag vertonen in trendy citroengeel, hip olijfgroen en soms stemmig zwart, maar dan wel strak om het lijf. Doordeweeks formeel.

Oh ja, en van de week heb ik een knalroze (KNALLLLROZE) overhemd gekocht! Van Hugo Boss. Da's pas heersen.

Mochten jullie een roze editie van het shirt overwegen, maatje S, dan ben ik misschien toch nog je man.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2004 21:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

hehehe
maatje S
hehehe




nice touch


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 31-08-2004 6:54 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

jezus wat een suf shirt


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 03-09-2004 13:11 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Judge M: zijn toeschouwers ook welkom?
Een vriend van me vroeg het zich af.


zzz


acid
Usericon van acid
Posted 03-09-2004 13:41 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Jeps, natuurlijk. Die kunnen gewoon aan de bar zich volgieten.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-09-2004 13:53 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Dus dat Shirt is stom, maar een metal quiz niet ?

Gekke jongens die nederlanders...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-09-2004 14:16 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Alle bezoekers zijn welkom. Ze dienen echter wel op het balkon plaats te nemen. Je deelnemers en toeschouwers in vertrouwen nemen dat er niks wordt voorgezegd bleek helaas een te utopische gedachte de afgelopen edities.

Volgieten kunnen ze zich in de Batcave.



testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 03-09-2004 14:29 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

dank


zzz


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-09-2004 14:39 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

(x veel vanachter de jurytafel)



skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 05-09-2004 11:56 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

vanmiddag


acid
Usericon van acid
Posted 05-09-2004 12:03 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Hell yeah, ik heb er ook wel zin in!


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 05-09-2004 18:03 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ja ik had er ook zin in ja, de zatheid op occultfest zorgde er echter voor dat we de verkeerde trein namen, in westerbork terecht kwamen en nooit om 5 uur in tilburg konden zijn. heb wel even afgebeld, hoop dat dat door is gekomen. succes lui



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-09-2004 23:46 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 september 2004 18:03 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
ja ik had er ook zin in ja, de zatheid op occultfest zorgde er echter voor dat we de verkeerde trein namen, in westerbork terecht kwamen en nooit om 5 uur in tilburg konden zijn. heb wel even afgebeld, hoop dat dat door is gekomen. succes lui
Ik hoorde Snagger (die in zijn eentje keurig netjes 20ste geworden is waarvoor hulde )spreken van een ongeluk maar dat is dus waarschijnlijk een verkeerde trein per ongeluk geweest (goddank).

Afijn. Het heerschte wederom de pannen van het dak af. Onze thema-rondes (i.p.v. rondes per genre waar toch zo'n beetje iedereen zich op had ingesteld ) werden goed gewaardeerd. En het bier smaakte met de tropische temperaturen in de kleine zaal overheerlijk

Uiteindelijk wisten Frank van Liempd en Ramon Hendriks voor de derde opeenvolgende keer de titel "Metalkenners van het jaar" en de daarbij bijbehorende wisseltroffee (een halve schakel uit de rupsband van een tank welke zij nu mogen houden en wij zullen weer naar een nieuwe prijs op zoek moeten ) in de wacht te slepen. Tweede werden de winnaars van 3 jaar geleden Peter Brinkman en Martijn Luppens en de derde plaats was er voor onze eigen Lords Erik Heylen en Bas "Evil Dr." Smit(h). De nummers 2 van de afgelopen 2 jaar Michiel Rutten en Pierre "EvilPietje" v/d Zanden werden keurig vierde en onze Lord Tormentor Erich werd met Suburban-man Ron van Hal aan zijn zijde (beiden maakte kort voor aanvang pas kennis met elkaar. Zo kan het dus ook) vijfde.

Ik had al gezegd dat het heerschte dus dat laat ik nu maar even achterwege. De volledige uitslag zal ergens in de loop van deze week wel online geplaatst worden en een uitgebreid verslag is komende maand te lezen op Lords of Metal.

Alle deelnemers en de mensen van de organisatie enorm bedankt!



Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 05-09-2004 23:52 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

haha 20e dat doet ie goed! zijn medespeelster zat ook bij ons in de shit vandaar. jammer dat ik het gemist heb zeg! volgend jaar weer proberen v/d partij te zijn in ieder geval.



Griffin
Usericon van Griffin
Posted 05-09-2004 23:57 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

sorry Julian, had graag meegedaan! niet dan we dan verder sontden als 20 maar toch, doe je goed


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-09-2004 0:09 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Dan zie ik jullie beiden er graag bij volgend jaar. 1 tip: meld je op tijd aan want er moesten bijna mensen teleurgesteld worden vandaag.



testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 06-09-2004 0:15 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Ja, echt vervelend dat we het gemist hebben (ik zat in team met hans) Volgende keer zorgen we er inderdaad voor dat we er zijn.


zzz


acid
Usericon van acid
Posted 06-09-2004 0:27 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Ja, kut zeg! 20e! Vorig jaar nog netjes 14e. Die categorieën vielen aardig tegen, kies ik 'tussen de lakens', haal ik uitgerend in die ronde bijna geen punten.

Maar verder was het weer een geslaagde dag, de opzet vond ik tof. Was minder rommelig doordat de toeschouwers op het balkon zaten.

Ja, ik dacht echt dat ze een ongelukje met de auto hadden gehad ofzo (zoveel had ik nou ook weer niet gedronken). Achja, mijn oren waren niet al te best vandaag (kijkend naar de score).

Nouja, tot volgend jaar maar weer. En dan gaan we eens klappen uitdelen, hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door acid op 06-09-2004 0:31]


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen